RoadWhale Skoolie conversie

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Jelle
Berichten: 592
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 16:30
Locatie: Weer terug in stad Groningen, hopelijk binnen kort naar het buitenland, als alles mee zit.

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door Jelle »

Ik heb ook bewondering voor zo'n jongeman die zo ondernemend is, en het niet alleen bij plannen houd maar het ook nog eens uitvoert, uniek om RoadWhale als lid te hebben, en laat de kwetsende lid maar zijn excuus aanbieden, om RoadWhale bij ons te houden, kwetsende personen kunnen beter dit mooi forum vaarwel zeggen :bang: .

Beste RoadWhale er zitten hier meer fantastische mensen die moet je echt leren kennen, aan uitschot moet niets van aan trekken, daar haal je gewoon je schouders voor op en verder gaan.
Je kan ook personen blokken op het forum dan ben je er ook van af.

Ja sorry ik word hier niet goed van heb zulke dingen vaker mee gemaakt, en moest even RoadWhale een hart onder de riem geven.

Mocht je toch het forum verlaten dat wensen meerderen op het forum je het allerbeste toe,
en hopen dat je weer nog sterker bij ons terug komt. :bow: :hug: :cheers: :thumbup:

Laat het anders even bezinken.
Mvg, Jelle.
Ps, mocht ik iets kunnen verbeteren, schrijf mij gerust een PBtje,
de MOD's hebben het al druk genoeg, en willen ook genieten van het forum.
Ik wens verder iedereen veel genoegen op het fijne forum.
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5457
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door Atoz »

Jammer...
Maar helaas te verwachten.
Dikke proficiat aan hen die blijkbaar vinden dat wij met zijn allen de prutsers zijn op dit forum.

En dan krijg ik nu als antwoord dat ik jaloers zou zijn :bang:

Succes!
Gegroet
Guido
o n 4 b g c
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8935
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door kampo »

Spijtig.
Een forum leeft van vragen en antwoorden.
Forumdeelnemers stellen vragen, geven antwoorden, op en aanmerkingen vanuit verschillende hoeken en zienswijzen.
Als een visie eens verschilt of het antwoord niet helemaal de gewenste richting uitgaat, moet dat kunnen.
In veel gevallen komt de TS met een open vraagstelling en zijn er onduidelijkheden.
Pas in de loop van het draadje wordt er bijkomende informatie gegeven. Daar is op zich niets mis mee.
De beste discussies zijn de beleefde, met het nodige respect en met argumentatie.
Ik kan enkel vaststellen dat er in dit geval veel bewondering en zelfs weinig verschil in visie is...
Groeten Kampo
Jelle
Berichten: 592
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 16:30
Locatie: Weer terug in stad Groningen, hopelijk binnen kort naar het buitenland, als alles mee zit.

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door Jelle »

Tja ik weet het even niet. :(
Laatst gewijzigd door Jelle op di 11 jun 2019, 5:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg, Jelle.
Ps, mocht ik iets kunnen verbeteren, schrijf mij gerust een PBtje,
de MOD's hebben het al druk genoeg, en willen ook genieten van het forum.
Ik wens verder iedereen veel genoegen op het fijne forum.
Gebruikersavatar
mfellman
Berichten: 287
Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 18:38
Locatie: Flevoland

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door mfellman »

En het formaat camper is iets waar ook weinigen ervaring mee hebben. Voor een groot aantal mensen lijkt dat aan het voorstellingsvermogen voorbij te gaan. Ik waardeer andere opties en standpunten hoewel ze soms voor mij al een lang gepasseerd station zijn. Er zijn er hier met een duidelijk groter budget dan dat ik en mogelijk ook vele anderen hebben. En dan probeer ik het voor mij best haalbare eruit te halen waarbij verse standpunten helpen. Dat budget heeft soms ook andere gevolgen: dan stel je uit wat kan en doe je wat moet. Soms snapt men dat niet maar meestal denk ik wel.

Binnenkort (weer) onderweg met een 12 meter bus.
PE1RBR

RoadWhale

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door RoadWhale »

.
Laatst gewijzigd door RoadWhale op di 11 jun 2019, 6:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door Vertrokken2 »

Bijzonder
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door Marco Polo »

Wat is bijzonder?
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door Navigator »

Wederom alleen maar verliezers. Groet van een (deels) witte camper......
Forum verlaten.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door Marco Polo »

Da’s nou ook weer ook weer heel melodramatisch Peter.
Gewoon weer iemand waarbij het forum niet helemaal aansluit bij zijn wensen en verlangens.
Hij blijft zijn ervaringen via andere kanalen delen en hier op het forum blijft nog steeds een hele hoop kennis en ervaring met zelfbouw over zou ik zo denken. ;-)
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door Navigator »

Hij is hier aangemeld op 24 mei 2019.

Vol enthousiasme een topic gestart met de nodige reacties.

Als je dan na nog geen 3 weken er de brui aan geeft en eindigt met 'Ik wens jullie allen succes met de witte campers!', dan is dat jammer. Niks melodramatisch, maar een constatering.
Forum verlaten.
Camperbassie
Berichten: 632
Lid geworden op: do 26 apr 2018, 12:07

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door Camperbassie »

Met verbazing de laatste reacties gelezen, wat een gezever. Roadwhale vind niet wat hij op het forum zoekt wil het op geheel eigen wijze low budget doen zijn goed recht.
Maar als zeer ervaren leden advies geven maar het is niet wat hij wil horen is hij op zijn tenen getrapt.
Gaan we nu weer verder met mensen die wel graag alle ideeën horen en zelf er het voor hun beste uit filteren. :cheers:
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27452
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door Marco Polo »

Dat bedoel ik ;-)
Meine
Berichten: 4746
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: RoadWhale Skoolie conversie



Bericht door Meine »

Ik snap ts wel enigzins, betweterij zonder.kennis van zaken is velen van ons niet vreemd. Je praat hier met iemand die op zeeschepen zijn technische kennis en improvisatievermogen bewezen heeft. Die heeft geen behoefte aan geneuzel over hoe je bijvoorbeeld nummerplaten moet bevestigen.
Plaats reactie