Nog een paneel voorzien van vilt.
En begonnen met het plaatsen van de electrical stuff.
En zo veel mogelijk bedrading aangebracht voordat het paneel de bus in gaat.
Uiterst rechts komt nog een 24Ch. LED dimmer die via DMX512 wordt aangestuurd.
Fiat Ducato L2 H2, Powered by Iveco 3.0 F1C Engine
Het eerste paneel geplaatst. Op de aluminium hoekprofiel (40x40x4) komt straks het bedframe te liggen wat gemaakt wordt van 40x40x3 koker.
De gaten die zijn aangebracht in het profiel zijn bedoeld als sjorogen indien er iets vervoerd wordt achter.
Dit is de eerste versie van de tekening van dit bedframe.
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik er een plaat hout met gaten erin op leg of dat ik iets kan vinden wat iets minder weegt.
Fiat Ducato L2 H2, Powered by Iveco 3.0 F1C Engine
Het voorbereiden van het paneel is klaar.
nu wordt het ingebouwd.
Alles wordt aangesloten.
Het resultaat.
Alleen de accu kabels naar de accu's nog en de shuntweerstand + accutemperatuurvoeler moeten nog. maar dit doe ik pas als de vloer erin zit.
Aan de rechterkant naast de DC/DC converter komt nog een 24CH. LED dimmer, Deze wordt d.m.v. DMX-512 aangestuurd.
Laatst gewijzigd door zuk4wd op zo 23 aug 2020, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Fiat Ducato L2 H2, Powered by Iveco 3.0 F1C Engine
Een 2000W omvormer horen al minimaal 50mm kabels aan maar eigenlijk hoort er 70mm aan als je het uitzoekt.
Kijk maar eens bij Victron in het datablad daar staat het gewoon in waar de omvormer mee bedraad moet worden.
Vergis je niet in de stomen die er kunnen zijn, maximaal piek kan er namelijk 350A lopen.