Achterin zit aan de schuifdeurkant een keukenblokje met een hoge kast achteraan. Als je de klep van deze kast naar beneden doet heb je een tafeltje. Hier tegenover staat een bank in de lengte richting . 1 persoon kan hier zo op slapen. Voor een 2 persoons bed moet je de plank van de rugleuning tussen het bankje en het keukenblok plaatsen en hier boven op het kussen van de rugleuning. Deze opstelling heeft als voordeel dat de camper eenvoudig goed gekeurd wordt voor 6 zitplaatsen en je kan er ook makkelijk een fiets in vervoeren.
Onder de bank zit veel bergruimte. Ik was ooit van plan om hier schuiflades in te maken. Maar plastic bakken van 2 euro blijkt ook prima te werken. Deze kan ik via een deurtje onder de bank vandaan halen en weer terug zetten. De porta porti gaat op dezelfde manier. Ik ben geen timmerman maar op de foto hieronder lijkt het deurtje heel scheef te zitten, maar in werkelijkheid valt dit wel mee.
Toen ik wou proefkamperen had ik nog geen gordijntjes. Ik had toen snel wat karton opmaat geknipt en met isolatie folie beplakt. Aan de boven en onderkant met plakband een klein magneetje opgeplakt zodat hij daarmee op het randje ijzer aan de rand van het raam kan worden bevestigd. Dit bevalt prima dus die gordijntjes zijn er tot nu toe niet gekomen.