Stoffeerder in Noord Holland gezocht

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Stoffeerder in Noord Holland gezocht



Bericht door de Jonckheer »

Voor onze touringcamper zoeken wij een stoffeerder die voor een schappelijke prijs 4 touringcar stoelen, de bijrijdersstoel en de bestuurdersstoel (Bremsey) opnieuw kan bekleden. Indien mogelijk in de omgeving van Hoorn.
Gebruikersavatar
Jacko
Berichten: 1179
Lid geworden op: do 25 aug 2005, 8:32
Locatie: noord-holland



Bericht door Jacko »

hoy maxer, in de kolenbergstraat in blokker zit zo'n stoffeerder. weet alleen zijn naam niet. ik zie dat je in berkhout woont. misschien dat je er een ritje aan kan wagen. als je vanaf de westerblokker rijdt, en je slaat de kolenbergstraat is, zie je aan je linkerhand een uithangbordje van de stoffeerder.

suk6, john.
je mag me ook bellen. 0229 238599
trotse eigenaar van een hymer 644 g van het bouwjaar 2002.
traveller630
Berichten: 12121
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 23:18
Locatie: rotterdam, zuid-holland, nederland, europa, enz.....



Bericht door traveller630 »

Hans G.
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 07 mar 2008, 20:19
Locatie: Grolloo

Re: Stoffeerder in Noord Holland gezocht



Bericht door Hans G. »

maxer schreef:Voor onze touringcamper zoeken wij een stoffeerder die voor een schappelijke prijs 4 touringcar stoelen, de bijrijdersstoel en de bestuurdersstoel (Bremsey) opnieuw kan bekleden. Indien mogelijk in de omgeving van Hoorn.
Hallo,
Zeer goede ervaringen bij Meijer Purmerend 0299-423767
vrgr
Hans
Gebruikersavatar
Frako
Berichten: 310
Lid geworden op: di 21 jun 2005, 20:08



Bericht door Frako »

Hallo,

Wij hebben onze stoelkussens opnieuw laten vullen in Nibbixwoud. Ik weet alleen niet meer precies hoe deze heet. Als je van af de Westfrisia weg afslag nibbixwoud neemt kom je hem in het begin van het dorp met een bord aan de weg tegen. Wij waren tevreden over de geleverde kwaliteit em de prijs.

vriendelijke groet
Plaats reactie