Veerboot van Brindisi (Italië) naar Vlöre of van Sarandë naar Albanië?

Plaats reactie
JackyO
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 mar 2019, 7:57

Veerboot van Brindisi (Italië) naar Vlöre of van Sarandë naar Albanië?



Bericht door JackyO »

Hi!
Wij gaan komende lente 3 maanden touren met onze camper. We willen hierbij ergens eind mei/ begin juni van zuid Italië naar, bijvoorbeeld, Sarandë de boot nemen. Ik kan helaas nergens een veerbotenschema vinden. Je kan alleen zoeken op data en dan krijg je de mogelijkheden van die dag. Wij zijn echter flexibel, vandaar dat ik liever alle mogelijkheden voor me zie i.p.v. een dag moet ‘gokken’.
-Weet iemand of er ergens een schema te vinden is met alle diensten?
- is het überhaupt mogelijk van Brindisi (of Bari) naar Sarandë te gaan. Ik zie het wel staan als optie bij bijv. directferries.nl, maar welke datum ik invul, ik krijg hier geen optie voor. Wel zie ik de boot naar Vlöre, dus dat is voor ons dan ‘tweede keuze’.
- Is het verstandig deze boot te reserveren of kan je dit ter plekke boeken? Ik zie niet heel veel opties voor Brindisi-Vlöre en ook alleen maar in de nacht?

Ik hoop dat iemand me hier meer over kan vertellen, krijg het maar niet gevonden.

Bijvoorbaat dank!

Liefs Jacky
roma
Berichten: 4555
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Veerboot van Brindisi (Italië) naar Vlöre of van Sarandë naar Albanië?



Bericht door roma »

Ik ging van Bari naar Durres. Geen probleem. Naar de haven gereden, ticketbureau opgezocht en voor de volgende dag geboekt. Had waarschijnlijk (mei 2017) ook nog dezelfde dag gekund. Avondboot, 's nachts geslapen in een luie fauteuil en 's ochtends rond 8 uur van boord in Durres. Vond alleen dat eind achteruit rijden op die lange ferry geen pretje: https://www.youtube.com/watch?v=iCAfcMh7u5g
JackyO
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 mar 2019, 7:57

Re: Veerboot van Brindisi (Italië) naar Vlöre of van Sarandë naar Albanië?



Bericht door JackyO »

Dank voor je duidelijke bericht!
Plaats reactie