Albanië vakantieland?

AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door AadenAnke »

Gisteren (woensdag 22-11) naar van A naar B gekeken ging over Albanië. Echt mooi en best informatief. Voor diegene die er over deken om hier naar toe te gaan een aanrader om even naar uitzending gemist te gaan.

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door Digiwalker »

Om je helemaal over de streep te trekken hier een link naar een kaart met camperplekken.
Albanese camperplaatsen

https://goo.gl/maps/27jvPuEqvGG2Afbeelding
Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door AadenAnke »

Ik ben al lang over de streep! Maar de bazin volgt niet zo snel.

Gr. Aad
Joske
Berichten: 2506
Lid geworden op: za 26 mar 2005, 13:28
Locatie: Portimão, Portugal

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door Joske »

AadenAnke schreef:Maar de bazin volgt niet zo snel. Gr. Aad
A ha, dus jij bent het hoofd van het gezin en zij de nek!
En als de nek draait gaat het hoofd gewoon mee!! :thumbup: :thumbup:
Groeten van Joske!
Naast camperen en geocachen, ook fan van een van Nederlands mooiste producten:
Afbeelding

Afbeelding
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door AadenAnke »

Ja ik kom er gewoon vooruit dat er een knecht en een bazin is. Net zoals bij al die anderen, of denk jij echt dat het daar anders is? Nee toch! Wel heb ik altijd het laatste woord, ja vrouw goed vrouw zal ik doen vrouw klink je vast heel bekend.

Gr. Aad

p.s. btw als ik zeg dat ik stofzuig stofzuig ik! Alleen zij bepaald waar en wanneer :-B
Gebruikersavatar
sagittarius
Berichten: 97
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 12:32
Locatie: Wherever I lay my hat

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door sagittarius »

Hoi Rene,

Bedankt voor de link, deze had ik nog niet.

Paul
Hobby 650 ---- Fiat Ducato 2.5 TDi
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door Vertrokken4 »

Let wel op met deze zgn camperplaatsen, een flink aantal is met een gewone camper zeker niet (het hele jaar) te bereiken. Er staan een zeker een stuk of 5 a 6 in die we in juni zelfs met onze 4x4 nog niet konden bereiken.

Groetjes,

Jeroen
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door Digiwalker »

@Jervig.
Deze camperplekken zijn met behulp van camperaars samengesteld. Ik zou dan ook graag willen weten welke plekken niet bereikbaar zijn. Zodat ik die plekken kan bijwerken.
Kan je deze mij sturen naar mijn email adres.?
Alvast bedankt.
Rene
Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Sjaak en Marja
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 23 apr 2007, 7:09
Locatie: Arcen

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door Sjaak en Marja »

AadenAnke schreef:Ik ben al lang over de streep! Maar de bazin volgt niet zo snel.

Gr. Aad
Ik wil ook naar Albanie, maar mijn vriend pertinent niet.
Je kunt het ook even laten bezinken en af en toe iets leuks over het desbetreffende land vertellen.
Ik ga bv. eerst een weekend erheen met mijn dochter.
Als ik dan enthousiast thuis kom met verhalen, kan het ook zomaar de andere kant op gaan.
Tactisch aanpakken noemen we dat toch
? :-B :-B :-B
Gebruikersavatar
kampo
Berichten: 8862
Lid geworden op: vr 30 sep 2016, 21:01
Locatie: Brussel

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door kampo »

Digiwalker schreef:@Jervig.
Deze camperplekken zijn met behulp van camperaars samengesteld. Ik zou dan ook graag willen weten welke plekken niet bereikbaar zijn. Zodat ik die plekken kan bijwerken.
Kan je deze mij sturen naar mijn email adres.?
Alvast bedankt.
Rene
Als ik dat zo zie, hele mooie kaart, zitten daar echt een aantal "campings" tussen die je enkel met een enduro motor of een off-road voertuig kan bereiken. De bergplaats Teth in het noorden is daar bekend voor.
Albanië heeft slechts een 4 tal normale campings en een 20 tal campings die je klein en goed kan noemen.
Al de andere plekjes van je kaart zijn daarom niet slecht maar kan je geen camping noemen.
Groeten Kampo
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door Vertrokken4 »

Rene,

Ik zou heel goed oppassen met omschrijving van de noordelijkste 6 camperplaatsen als het gaat om bereikbaarheid. De dooi zet lang niet ieder jaar op hetzelfde moment in waardoor het ene jaar de plaatsen in het theti nat park al in mei bereikbaar zijn en het jaar daarop pas in juli. Na het invallen van de dooi volgt de opdooi van de ondergrond en dan moeten de wegen nog gerepareerd en vrij van omgevallen bomen, stenen etc worden gemaakt. Hetzelfde geldt in mindere mate voor de plekken in het oostelijker gelegen nat park dat via een betere weg te bereiken is dan het Theti park.

Groetjes,

Jeroen
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door Digiwalker »

@campo.
Met nadruk moet vermeld worden dat het GEEN lijst is met campings. Maar een overzicht van camperplekken. Zo kan je dus in een droge rivierbedding overnachten. Let wel ook een parkeerplaats wordt als cp aangemerkt als iemand daar gestaan heeft met zijn campertje. Park4night werkt op dezelfde wijze.
Rene
Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door AadenAnke »

Sjaak en Marja schreef:
AadenAnke schreef:Ik ben al lang over de streep! Maar de bazin volgt niet zo snel.

Gr. Aad
Ik wil ook naar Albanie, maar mijn vriend pertinent niet.
Je kunt het ook even laten bezinken en af en toe iets leuks over het desbetreffende land vertellen.
Ik ga bv. eerst een weekend erheen met mijn dochter.
Als ik dan enthousiast thuis kom met verhalen, kan het ook zomaar de andere kant op gaan.
Tactisch aanpakken noemen we dat toch
? :-B :-B :-B
Nu bijna 33 jaar bij elkaar weet ik wel hoe ik het moet regelen maak je geen zorgen. We hebben voor minstens 30 jaar reisdoelen op ons lijstje maar ik ga er vanuit dat ik met mijn 91 waarschijnlijk niet meer met de camper rond tour. Ik wil best nog wat extra doelen toevoegen maar de keuze van de volgorde in het schrappen van deze is gedaan is zo lastig te maken. Ik ben er van overtuigt dat je vriend binnen 5 jaar in Albanië is geweest.

Gr. Aad
Gebruikersavatar
faalhaas
Berichten: 1416
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 11:10

Re: Albanië vakantieland?



Bericht door faalhaas »

Wij zijn vorig jaar 3 weken in Albanie geweest. Wat een prachtig en gastvrij land. Aardige, open en behulpzame mensen. Het verkeer is even wennen, maar niet veel erger dan Montenegro.

We hebben er ons geen moment onveilig gevoeld.
Laatst gewijzigd door Dafluc op za 25 nov 2017, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd. Bij rechtstreeks reageren knop Nieuw Antwoord gebruiken aub.
Plaats reactie