Met de camper door Oost-Canada

Plaats reactie
phrvg23
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 27 sep 2015, 14:50

Met de camper door Oost-Canada



Bericht door phrvg23 »

Wij willen in mei 2020 door Oost Canada gaan toeren met een huurcamper.
Onze route (ongeveer): Montreal-Quebec-Percé-Moncton-Charlottetown- Sydney-Halifax- Maine (USA)- Montreal
Dat is ruweg 4500km waar we 4 weken tijd voor hebben.
>> Graag advies van mensen die zoiets al eerder gedaan hebben.
Vast dank
Rob

PS wij hebben al eerder met campers en huurauto's in Canada en de US getoered dus algemene zaken hoeven niet! :bow:
MarkinCalgary
Berichten: 2
Lid geworden op: di 03 dec 2019, 21:34

Re: Met camper door Oost-Canada



Bericht door MarkinCalgary »

Hallo Rob.

Mijn naam is Mark. Ik woon en werk in Calgary. Ik begreep dat ik hier geen reclame mag maken en zal dan ook niet de naam van het Camper verhuur bedrijf waar ik voor werk noemen :D We hebben echter een aantal goede route suggesties op onze website, voor iedereen toegankelijk, die jullie misschien op weg kunnen helpen bij het plannen van jullie reis. U kunt ze hier vinden: https://www.canadream.com/trip-planner/ ... s/ontario/

Vriendelijke groeten uit Calgary,
Mark.
Abri079
Berichten: 1035
Lid geworden op: vr 18 nov 2016, 21:38
Locatie: Fryslân

Re: Met camper door Oost-Canada



Bericht door Abri079 »

Goedenavond Mark,
Geen reclame maken maar in de link wel de naam van het camperbedrijf noemen? Ik vind hem doorzichtig. Buiten het feit dat ik veel plezier heb gehad van de campers van jullie bedrijf en heel Canada!
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: Met camper door Oost-Canada



Bericht door Navigator »

Toch dank voor de link naar de routes Mark! Wij gaan komende zomer eerst twee weken Harley rijden bij Los Angeles en San Francisco en vliegen dan van SF naar Ontario om daar nog twee weken rond te toeren.
Forum verlaten.
MarkinCalgary
Berichten: 2
Lid geworden op: di 03 dec 2019, 21:34

Re: Met de camper door Oost-Canada



Bericht door MarkinCalgary »

@Abri Bedankt voor je feedback en ja, nu ik het zo teruglees lijkt het inderdaad nogal doorzichtig. Excuses daarvoor………. maar het zijn wel insprirerende route beschrijvingen die ik graag deel :wink:
Gebruikersavatar
ariedekreij
Berichten: 1230
Lid geworden op: vr 23 dec 2005, 17:29
Locatie: Alblasserdam

Re: Met de camper door Oost-Canada



Bericht door ariedekreij »

Wij gaan 1 juni, vliegen naar Halifax en komen 11 juli weer terug. Deze keer ook met een huurcamper. Leuk! We gaan de Trans Labrador Highway rijden. Welke richting weet ik nog niet. Dat gaan we in mei invullen
De mooiste dingen kun je niet plannen of naartoe gaan. Ze overkomen je bij toeval.
Gebruikersavatar
ariedekreij
Berichten: 1230
Lid geworden op: vr 23 dec 2005, 17:29
Locatie: Alblasserdam

Re: Met de camper door Oost-Canada



Bericht door ariedekreij »

Ik was een beetje te snel met versturen en vegat aan te vinken dat ik geinformaard wil woden bij een reactie. Nu gebeurd!
De mooiste dingen kun je niet plannen of naartoe gaan. Ze overkomen je bij toeval.
Plaats reactie