campings in Tsjechië

willem269
Berichten: 201
Lid geworden op: do 22 jan 2009, 9:47
Locatie: Wilsum (D)
Contacteer:

Re: campings in Tsjechië



Bericht door willem269 »

Op de website camp.cz krijg ik steeds een foutmelding als ik wil doorklikken naar de website van de camping zelf. Ligt dat aan mij?
petra en andre
Berichten: 644
Lid geworden op: vr 24 dec 2004, 20:19
Locatie: den helder

Re: campings in Tsjechië



Bericht door petra en andre »

geen probleem mee hij linkt keurig door in google
willem269
Berichten: 201
Lid geworden op: do 22 jan 2009, 9:47
Locatie: Wilsum (D)
Contacteer:

Re: campings in Tsjechië



Bericht door willem269 »

Gaat hier nu ook goed. Ik had me niet geregistreerd omdat op de site stond dat je alle functies kon gebruiken ook zonder inloggen. Maar na registratie en inloggen gaan het stukken beter. Maar ook dat kan toeval zijn, natuurlijk.
willem269
Berichten: 201
Lid geworden op: do 22 jan 2009, 9:47
Locatie: Wilsum (D)
Contacteer:

Re: campings in Tsjechië



Bericht door willem269 »

Eerder werd hier geschreven over 'een camping van een Nederlands stel' in Bozanov. Gisteren kwam ik er achter dat er nog een camping van een Nederlands stel is. Kleiner, iets meer basic maar alles is er. Ruime plekken op gras, 25 in totaal. Doodse stilte. Rust dus. Is een SVR camping. Mocht met de eigenaar meneer Van de Beek om 08:15 even mee lopen. Hij zei: 'Mag wel, maar we moeten zachtjes praten want iedereen slaapt nog.' En dat klopte. Mooie bar/kantine in gewelfde ruimte met 90 cm dikke muren en daardoor heerlijk koel. Sanitairgebouw, opbouw zwembadje voor verkoeling.
Komend van Broumov bij de kerk bij restaurant en winkeltje linksaf, 300 meter ofzo.
Plaats reactie