Krakau

Plaats reactie
Gebruikersavatar
meijdoel
Berichten: 483
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 20:28
Locatie: NB

Krakau



Bericht door meijdoel »

Wij zijn van plan om naar Polen te gaan en onder andere willen we
Krakau gaan bezoeken kan iemand mijn vertellen of deze stad goed met de fiets
is te verkennen
Gebruikersavatar
bertt
Berichten: 8060
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 22:56
Locatie: Zaanstreek

Re: Krakau



Bericht door bertt »

Op dit moment zitten vrienden van ons daar en die melden me gisteren dat ze met het opbaar vervoer gaan, want: "Ze rijden je hier van de fiets af"

Doe er je voordeel mee :wink:

Bert
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Krakau



Bericht door Zwerfsteen »

Wij waren er afgelopen zomer en de fiets is daar het rek niet afgeweest.
Een taxi voldeed prima.
Groet,
Leny en Pieter
jepebe
Berichten: 1448
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Krakau



Bericht door jepebe »

Paar jaar geleden geweest, op camping Smok. Prima te fietsen, met een kind van toen 6 en een kleuter in een fietskar met vier volwassenen. (die fietsten zelf, zaten dus niet in die kar!) Lekker stuk langs de rivier, en dan de stad in. Geen enkel probleem. Leuke manier om de stad te zien.

Het hangt er denk ik een beetje vanaf wat je verwacht. Het aantal vrijliggende fietspaden is niet heel groot. je kon heerlijk langs de kade van de rivier rijden, en daar waren geen auto's. In het centrum is het allemaal niet zo spannend, daar wordt echt niet hard gereden.

Ik ben in Gdansk, Krakow, Warschau, en vele andere Oost-Europees steden nog nooit van mijn fiets gereden. Mijn zoon van toen 6 reed later ook gewoon op de fiets door Riga en Tallinn, door Roemeense steden, en door Brno in Tsjechie.
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Plaats reactie