Help me bij het plannen van mijn route en eventuele must-see bestemmingen!

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
BarateGites
Berichten: 2
Lid geworden op: di 15 jun 2021, 8:24

Help me bij het plannen van mijn route en eventuele must-see bestemmingen!



Bericht door BarateGites »

Ik en 2 van mijn vrienden maken een roadtrip van 60-70 dagen door de VS van oost naar west en terug door Canada. de route is gepland in de google maps-link en heeft verschillende lagen waar u markeringen kunt toevoegen aan plaatsen die u zou aanbevelen. Voel je vrij om zoveel of zo weinig toe te voegen als je wilt. Als je marker niet in de categorieën past, kun je er zelf een maken met de knop Laag toevoegen linksboven.

Onze travel rig is een toyota sienna met een bedframe achterin. Het is een 6 cilinder en heeft nu ongeveer 120.000 mijl op de teller. Dit is de eerste grote roadtrip die iemand van ons heeft gemaakt, dus elk advies wordt zeer op prijs gesteld! Edit: nog wat meer informatie. Het zal deze zomer voorbij zijn, we zijn allemaal net afgestudeerd aan de middelbare school en dit is een soort afscheid voor de universiteit. Ons budget is behoorlijk groot, vooral gezien het feit dat we elke nacht zullen kamperen of autokamperen, zelfs in steden. We hebben ~9000$ om mee te werken. Het natuuraspect is zeker de grootste trekpleister voor deze reis, maar we genieten ook allemaal van culturele bezienswaardigheden.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19155
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Help me bij het plannen van mijn route en eventuele must-see bestemmingen!



Bericht door Aloys »

Welke Google-maps link?

Gelieve NIET te antwoorden op deze vraag, maar je oorspronkelijke bericht te editten (knopje met potloodje), dan gooi ik mijn bericht (achteraf) weer weg.
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Plaats reactie