Campings met kinderen (2jr 5jr)

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
kessler
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 11 jan 2021, 19:33

Campings met kinderen (2jr 5jr)



Bericht door kessler »

hallo,

wij, stel met 2 kinderen 2jr en 5jr willen vanaf juni, 5 weken op vakantie met de camper, hiervoor zijn wij op zoek naar geschikte/gezellige campings.
aangezien we niet weten wat er qua Covid gaat gebeuren, willen we ons breed oriënteren (Frankrijk, Spanje, Italie, Oostenrijk en Kroatie).
vorig seizoen zijn we in frankrijk geweest en kleinschalige campings zoals Coudoulets in Pradons, camping Europa in Annecy en castel camping Léperviere in Gigny sur saone hebben onze voorkeur.
graag horen wij namen van camperplaats met speeltuin tot camping met zwembad incl glijbanen, zodat we afhankelijk van Covid maatregelen, weersomstandigheden enz een route kunnen uitstippelen.
alle info is welkom alvast bedankt.
groetjes Peter
NoStress
Berichten: 769
Lid geworden op: ma 04 apr 2011, 13:49
Locatie: geen

Re: Campings met kinderen (2jr 5jr)



Bericht door NoStress »

Wij gebruiken het camping boek van de anwb.
Laatst gewijzigd door NoStress op za 06 feb 2021, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Campings met kinderen (2jr 5jr)



Bericht door bupozaanstad »

Ik kom nooit op campings dus daar kan ik je helaas niet mee helpen maar om nou 5 keer het zelfde bericht te posten is wel een beetje overtrokken. In elk land van je gading het zelfde bericht ?
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gwen1980
Berichten: 141
Lid geworden op: do 14 jun 2012, 13:32

Re: Campings met kinderen (2jr 5jr)



Bericht door Gwen1980 »

Wij plannen nooit zoveel vooraf. Eigenlijk kijk ik meestal meer naar wat we willen doen of zien onderweg en dan zoeken we er ter plekke wel een overnachtingsplek bij. De ene keer is dat een geweldige camping met zwembad en glijbanen, de andere keer staan we boven op een bergpas in het midden van nergens. Allebei leuk. En soms lukt het niet om iets moois te vinden, maar ach, dan is het ook maar voor 1 nachtje.

Misschien kun je bv op camperreisverslagen.nl wat inspiratie opdoen over rondjes die leuk zijn om te maken? Vaak zetten de schrijvers er ook bij waar ze overnacht hebben met foto's enzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Camperen met kinderen! We vertellen erover op: http://www.eijkeltjesopreis.blogspot.nl
Plaats reactie