Camperplekken met (kleine) kinderen

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Gebruikersavatar
Gino608D
Berichten: 1921
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 22:37
Locatie: Valkenswaard

Re: Camperplekken met (kleine) kinderen



Bericht door Gino608D »

De app campercontact is een betaalde app. In de gratis versie zijn veel minder camperplaatsen te zien. Je kunt ook op de website kijken. Daar zijn geen beperkingen. Kijk dan ook eens naar park4night.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Peace78
Berichten: 60
Lid geworden op: do 04 jul 2019, 21:06

Re: Camperplekken met (kleine) kinderen



Bericht door Peace78 »

Ik heb nu 7 dagen gratis op proef de betaalde versie, kan ik rustig snuffelen en kijken of de betaalde versie de moeite waard is. Ik ga park4night ook uitproberen.
Reisbijbel
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 26 jun 2017, 14:11
Contacteer:

Re: Camperplekken met (kleine) kinderen



Bericht door Reisbijbel »

Met een camperplaats kan je overdag gewoon iets leuks doen, of naar een meer oid en dan eind van de middag naar leuke camperplaats bij een dorpje, samen eten en even ijsje gaan eten ergens en slapen. 's ochtends ontbijten en weer verder reizen. Onze kinderen vonden dat prima. Wij vermijden altijd grote campings, ze komen vaak weken geen (Nederlandse) kinderen tegen en hebben het toch enorm leuk! Afwisselen is dus belangrijkste lijkt me en lekker veel dingen samen doen! In de app campercontact kan je ook goed zien of het op een leuke plek is. En bij locals in de tuin, dat is super natuurlijk, in Denemarken of Italië.
Met onze camper, een Volkswagen Multivan, doen we op onze site www.reisbijbel.nl verslag van onze Europese roadtrips. Eerder hadden we een Fiat Ducato. En we huren geregeld een camper voor winterreizen.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Camperplekken met (kleine) kinderen



Bericht door B1gcheese »

Nog een tip: Camperplaats Den Heyberg bij Kevelaer, net over de grens. Alle ruimte en altijd plek, en voor minder dan een tientje per nacht incl. stroom. En je bent zo bij het pretpark om de hoek (Irrland geloof ik). Camperplaats heeft zelfs een broodjesservice en 's zomers maken de lokale ijsboer en bakker ook een rondje. Ik zie er vaak opa's en oma's met de kleinkinderen en die vermaken zich daar prima.

Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie