camperlanden en kampeerautosite Zeeland

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Opgezegd

camperlanden en kampeerautosite Zeeland

Bericht door Opgezegd »

Kampeerautosite Zeeland is nieuw, met ook gratis loosplaatsen, camperplaatsen en campings met campervoorzieningen. Tevens is de website Camperlanden vernieuwd. Er komt nog dagelijks informatie bij.
Laatst gewijzigd door Opgezegd op zo 15 apr 2012, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
trevE

Re: camperlanden en kampeerautosite Zeeland

Bericht door trevE »

Leuke site Martin en Maddy....ziet er lekker strak en uitnodigend uit.
Dat jullie nog tijd hebben om met de camper weg te gaan met zoveel sites in de lucht....pffff
Ik zal hier (wederom) veel informatie vandaan halen.
Bedankt....en ga zo door....klasse met een grote K.... !!!

trevE
Antje

Bericht door Antje »

Hoi Martin en Maddy,

Zien er beide goed uit, eindelijk eens een duidelijk verhaal over de tol in Portugal, de rest ga ik vanavond even lezen.
Bedankt!
roma

Bericht door roma »

Complimenten voor de mooie site. Duidelijk en overzichtelijk. Zag dat je hem gemaakt heb met WordPress. Als ik goed lees zijn daar geen kosten of beperkingen aan gebonden. WP heeft ook een ineteressant Nederlandstalig forum, heb er zojuist met grote interesse in zitten lezen.
Is het moeilijk om met WP te beginnen om zo'n site op te zetten of had je er al ervaring mee? Zelf heb ik een Google-weblog en dat is vanaf begin 2009 geleidelijk uitgegroeid tot een flink reisoverzicht; gewoon leuk om te doen en om aan te werken.
Opgezegd

Bericht door Opgezegd »

Hoi Roma,

Inderdaad is WordPress gratis, maar er zijn toevoegingen die je wel moet betalen. Ik ben er al even mee bezig en iedere dag leer je bij. Maar het is als je een beetje ervaring met websites en internet hebt wel te doen. Ook enige kennis van Engels is wel handig, natuurlijk is er veel vertaald, maar als je even bezig bent lang nog niet alles. Maar gewoon proberen.
Ik ga almijn sites opnieuw opzetten. Ben nu met campervisie.eu bezig. Daarna nog een keer camperpunt, maar daar staat zoveel op dat ik er nog even tegen aan zit te hikken.
Dafluc
Moderator

Bericht door Dafluc »

Mooie en leuke site :thumbup:
Afbeelding
Tjakko

Bericht door Tjakko »

Hallo Martin,
Een prachtige site, de foto's zijn schitterend.
Een vraagje: Bij de kolommen van camperplaatsen kan ik wel de plaatsen onder Zeeuws Vlaanderen en Zuid Beveland aanklikken. De anderen niet. Bij het verschuiven naar de plaatsen bijv. onder Walcheren of Noord Beveland verdwijnen de kolommen. Kun je mij de reden daarvan vertellen.
m.v.g.
Tjakko
Goes
Chausson Welcome 5 GA met Fiat Ducato 2.8 idTD (2000)
Plaats reactie