Wie weet iets over camperplaatsen in Zandvoort?

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Wie weet iets over camperplaatsen in Zandvoort?



Bericht door Jan en Simonne »

We reden gisterenavond, voor het eerst sinds heel lang, weer eens naar Zandvoort.
Er worden wegwerkzaamheden gepleegd aan de boulevard bij het circuit, maar we zagen opeens een bordje, waarop stond, dat er camperplaatsen zijn.
Ik herinnerde me opeens, dat die camperplaatsen er al een aantal jaren zijn, maar ik lees er nooit iets over, op welke site dan ook.
Wie weet daar meer van?
Simonne
luppo

Re: Wie weet iets over camperplaatsen in Zandvoort?



Bericht door luppo »

Jan en Simonne schreef:We reden gisterenavond, voor het eerst sinds heel lang, weer eens naar Zandvoort.
Er worden wegwerkzaamheden gepleegd aan de boulevard bij het circuit, maar we zagen opeens een bordje, waarop stond, dat er camperplaatsen zijn.
Ik herinnerde me opeens, dat die camperplaatsen er al een aantal jaren zijn, maar ik lees er nooit iets over, op welke site dan ook.
Wie weet daar meer van?
Simonne


Gemeente Zandvoort
e-mail: info@zandvoort.nl
tel.: 023 - 5740100 vraag het..
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:



Bericht door reinolt »

Volgens deze site is vrij staan in Zandvoort verboden:
http://www.zandvoort.com/nl/camp-nl.html

Jammer dus?
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
Gebruikersavatar
peter
Berichten: 1030
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 21:34
Locatie: soesterberg

z voort



Bericht door peter »

ik heb deze bordjes ook een keer gezien. volgens mij slaan ze op camperplaatsen op een camping die aan de weg ligt.
Bjorn2

ZANDVOORT



Bericht door Bjorn2 »

Deze bordjes verwijzen naar een niet al te propere standplaats aan de rand vanhet circuit van Zandvoort. Ze behoort aan een camping. Als je graag motorsport bekijkt is het leuk. Het strand en de leuke uitgangstenten liggen aan de andere kant van de drukke weg.

Wij stonden op de (duurdere) duinencamping een beetje verop. Het is er rustig en zeer mooi... maar duur !
Plaats reactie