Rondje Baltische landen

Plaats reactie
Duukie
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 09 sep 2019, 14:21

Rondje Baltische landen



Bericht door Duukie »

Wij willen in augustus een rondje door de Baltische landen doen. Vanaf Suwalki in Polen en dan een lus rijden . We willen ook Riga en Talinn bezoeken. Is dit in 3 weken (zonder heen en terugreis) te doen ?
AadenAnke
Berichten: 13241
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Rondje Baltische landen



Bericht door AadenAnke »

Mijn ervaring is dat als je 50 km per uur rijdt dat je het dan wel gehad heb. Dus hoeveel kilometer wil je maken en hoeveel uur wil je per dag gemiddeld aan het stuur zitten. Die 50 km gemiddeld kan natuurlijk meer via snelweg en hard rijden maar je ging op vakantie toch?

Gr. Aad
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Rondje Baltische landen



Bericht door henk en lila »

Jawel. Je verste punt Tallinn is 688 km vanaf Suwalki. Een rondje wordt ruwweg 2000 km in 3 weken. Bij een mooi rondje kom je wel eens gravelwegen tegen. Zelfs Google Maps pikt die af en toe mee. Dan gaat de reissnelheid wel iets omlaag :-B
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Gebruikersavatar
mMario
Berichten: 826
Lid geworden op: zo 20 nov 2011, 18:30
Locatie: Hoogkarspel

Re: Rondje Baltische landen



Bericht door mMario »

Interessant is de kruizenheuvel bij Šiauliai bezoeken in Litouwen daar is tevens een nette camperplaats.
Camping Harmonie van Wim Brauns net boven Vilnius, vandaar met de trein naar Vilnius ook leuke belevenis.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
faalhaas
Berichten: 1416
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 11:10

Re: Rondje Baltische landen



Bericht door faalhaas »

Wij zijn vorig jaar naar Klapeida gevaren vanaf Kiel. Vanaf daar in 3 weken een ronde gemaakt door Litouwen/Letland/Litouwen.

Een van onze mooiste vakanties ooit moet ik zeggen. Prachtige natuur, mooie steden. Vriendelijke maar wat terughoudende mensen.

We hebben fantastisch gestaan in bossen, bij meren en op het strand. Koken op open vuur etc.

Het is dat we als huisregel hebben dat we ergens niet 2x naar toe gaan, anders zou ik dit jaar weer willen.
Plaats reactie