Weer naar Turkije?

Gebruikersavatar
CaroLen
Berichten: 1681
Lid geworden op: wo 24 dec 2003, 9:35
Locatie: Essen(be) Alfaz del Pi (es)

Weer naar Turkije?



Bericht door CaroLen »

Tot 2011 zijn wij vele malen met de Camper maar ook gewoon met de auto naar Turkije gereden. Dit o.a door werk en wonen.
Nu zouden we wel weer eens die kant op willen, het liefst met de Camper, gewoon weer is naar onze oude omgeving.

Destijds was er op het forum een soms heftige discussie op het forum over Turkije, maar al lange tijd heeft er niemand meer iets gepost en ik zie b.v. bij NKC en ANWB camperreizen dat de trips niet meer worden aangeboden.

Moet ik daaruit concluderen dat deze route niet meer te doen of risicovol is. ?????
Graag reacties van Camperaars die nog wel geweest zijn en s.v.p. geen politieke meningen of discussies
Afbeelding - LEONARD. Halverwege de berg is het uitzicht ook al mooi.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45142
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Turkye



Bericht door thole »

Turkije is nog wel aan de orde geweest hier:
viewtopic.php?f=6&t=8463745

We zouden er wel heen willen, maar we gaan niet, inderdaad om politieke redenen. :shh: :shh:
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1986
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: Turkije



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Na 55 reizen naar Turkije,heb ik betere bestemmingen gevonden? Grtz.
Boranka
Gebruikersavatar
CaroLen
Berichten: 1681
Lid geworden op: wo 24 dec 2003, 9:35
Locatie: Essen(be) Alfaz del Pi (es)

Re: Turkije



Bericht door CaroLen »

Hebben we het er over dat er geen reizen meer zijn naar Turkije, krijg ik net NKC Camperreizen 2019 binnen en wat zie ik , Turkije staat er weer in opgenomen. Geeft de geïnteresseerde weer moed. Kunnen we de minder bedeelde weer een beetje helpen met onze uitgaven daar.
Afbeelding - LEONARD. Halverwege de berg is het uitzicht ook al mooi.
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1986
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: Turkije



Bericht door Ercumet-Ozbek »

NKC kan wel alles organiseren,maar zijn er dan liefhebbers voor deze Reis?? Grtz.
:bow:
Boranka
Gebruikersavatar
Mijlpaal
Berichten: 320
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:07
Locatie: Het Westen

Re: Turkije



Bericht door Mijlpaal »

De NKC organiseert camperreizen en is dus een reisorganisator, soms schakelt de NKC een andere camper-reisorganisator in voor deze reizen. Nu heb ik gezocht of de NKC en hun partner wel aangesloten zijn bij de ANVR en SGR, maar ik heb daarover niets kunnen vinden, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Lijkt mij wel van belang voor die eventuele liefhebbers die hierboven genoemd worden.
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: Turkije



Bericht door Vertrokken4 »

Roma, hiervan het forum was er dit en vorig jaar.

JP
roma
Berichten: 4488
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Weer naar Turkije?



Bericht door roma »

Ja Jeroen, jij kent Turkije tot in flink wat uithoeken. Toch weer een tijdje terug dat je er voor het laatst was. 2014? Of na die reis door oa Syrie, Israel, Egypte en nog wat van die landen?

In 2017 ging ik in mijn eentje tot in Cappadocie. Superreis gemaakt. En in 2018 aan de westkant gebleven met een klein weekje Istanbul. Camperplek tegen het centrum aan. Fantastische stad.
Ik wilde verder Turkije in, maar door wat technische en lichamelijke probleempjes ben ik in het westen blijven "steken".

Voor camperaars is Turkije een ideaal land met overal mogelijkheden tot vrij staan, goede wegen en fijne behulpzame mensen. Voor Turkije heb je geen groepsreis nodig. Wat je daar van de politiek merkt? Och, mensen hebben interesse en dat levert interessante discussies op. En de Turken die je tegenkomt zijn blij met een toerist. Ze verdienen er aan en ze zijn trots op hun land. En ze geven je tips voor interessante plekken.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51045
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Weer naar Turkije?



Bericht door Kroppie »

zouden er nu nog mensen zijn die naar turkije gaan?

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
dedruivenplukker
Berichten: 7105
Lid geworden op: vr 13 mar 2009, 4:08

Re: Weer naar Turkije?



Bericht door dedruivenplukker »

Volgens Erdogan komen er binnenkort 3,6 miljoen bezoekers. :cheers:

Ik zou graag willen en ben er in het verleden heel veel geweest vooral in het Oosten naar wat de Turken de "Bergturken" noemen, maar nu maar even niet.
'89 VW T3-'94 MB 508D-'99 MB 1117 4x4
'02 TOYOTA Hi-ACE POP-TOP-'03 MB 409D '21 MB 410D-X
A,AND,AUS,B,BF,BG,BJ,BW,CH,CS,CZ,D,DDR,DK,
DZ,E,ET,F,GB,GBZ,GH,GR,H,HRP,I,L,LS,MA,MC,
MOC,MW,NAM,P,PL,RN,RO,RT,SD,
SLO,SK,TCH,TG,TR,YU,Z,ZA,ZW.
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan? - Mieke Telkamp
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10055
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: Weer naar Turkije?



Bericht door Peter LMC »

Voorlopig maar even niet. :problem:
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45142
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Weer naar Turkije?



Bericht door thole »

Dat zei ik een jaar geleden al in dit topic :shh: :shh:
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
AadenAnke
Berichten: 13127
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Weer naar Turkije?



Bericht door AadenAnke »

Als je graag aan ramp toerisme doe is het grens gebied met Syrië wel interessant, vluchtelingen kijken en dictatoriaal geweld met onderdrukking kijken. Ik zelf hou niet van dat soort dingen. Een land dat nog steeds de genocide in het Ottomaans rijk ontkend en nu toch echt puur op etnische afkomst een volk wil verjagen wat ze al jaren dwingen hun afkomst te verloochenen daar wil ik niet heen. Niet voor de mooiste omgeving of wat dan ook! Het lijkt een beetje op het Polen van dit moment een grote groep van het volk voorspoed geven en daardoor de kans krijgen alles naar je hand te zetten. Als dat gebeurt is kan je die grote groep ook aanpakken. Wat ben ik blij hier in Nederland te wonen! Kan lekker klagen en tegen heilige huisjes schoppen en beleefd zeggen tegen alles en iedereen dat ik het er niet mee eens ben, zelfs dat ik de koning weg wil hebben. Kan ik zeggen zonder gevolgen. Ik mag zeggen dat ik Trump een ramp voor de wereld vind! Als ze nu ook nog eens naar me gaan luisteren. Wat mij betreft mogen er zware sancties richting Turkije zeker iets meer als voorlopig geen wapens die kant op. Ik ga maar stoppen want dit wordt denk ik toch wel te politiek voor de regels.

Gr. Aad
Ontario
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 10:32
Locatie: Veluwe

Re: Weer naar Turkije?



Bericht door Ontario »

AadenAnke schreef:
za 12 okt 2019, 20:49
...... Ik ga maar stoppen want dit wordt denk ik toch wel te politiek voor de regels.

Gr. Aad
Ik zou zeggen: zie het eerste bericht en het verzoek van de schrijver.

Henk
Plaats reactie