Turkije fan...

Plaats reactie
Henk de Wildt
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 13:03
Locatie: Braunschweig

Turkije fan...



Bericht door Henk de Wildt »

Hallo beste campers, Turkije is niks hoor ik dikwijls.Wij reizen nu 20 jaar door Turkije, eerst 15 jaar per schip langs de kusten van dit prachtige land en nu weer 6 jaar per camper. Inmiddels hebben wij wel het een en ander gezien in dit prachtige land.Inmiddels perfekte wegen(soms vergeten zij een stukje)maar dat is in de EU niet anders.De kwaliteit van dieselbrandstof is perfekt, nog nooit problemen gehad. Het eten in lokale restaurants is prima, kortom: Turkije mijn vakantieland.Wij zijn nu 2 maal via Albanie gereden, zowel heen als terug. Dat is natuurlijk een geheel ander verhaal maar wel spannend.Iedereen een gezond 2014 en veel veilige kilometers. Hartelijke groeten :
Henk
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1990
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: Turkije fan...



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Beste Henk;
Hier is ook een fan,we hebben dit jaar onze 51e reis door Turkije gehad. In de alle jaren hebben we nooit en nimmer last gehad van allerlei narigheden of problemen.
Bij sommige verblijfplaatsen hebben we zelfs 's avonds controle en bewaking van plaatselijke Gendarmerie of Politie, laat staan net als Griekenland/Spanje waar we werden
weggejaagd??
We hopen volgende jaar 2014 onze 52e reis te beginnen. We wensen al onze campervrienden een gezond jaar en veilige km's.
Boranka
Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 794
Lid geworden op: wo 05 jul 2006, 20:03
Locatie: West-Friesland

Re: Turkije fan...



Bericht door Micha »

Ik schaar me graag achter de woorden van Henk en Boranka. Turkije is een prachtig land, nee een fantastisch camperland. Daar wordt gastvrijheid rechtstreeks uit het hart verstrekt en niet (alleen) via de portemonnee. Turkse Nederlanders die we er tegenkomen zeggen het prachtig te vinden dat "wij" op vakantie gaan in hun land.
Omdat onze dochter twee luxe vakantiewoningen in Kusadasi heeft laten bouwen (met camperplek en de beschikking over airco, speciaal voor ons!) en een park met luxe vakantiewoningen verhuurt in Alanya, gaan we dit jaar via Griekenland in Turkije een rondreisje maken. Griekenland vergeten we zeker niet aan te doen, al was het alleen maar om de heerlijke Griekse salade, die voor ons inmiddels een complete maaltijd vormt. In Turkije smullen we van het lamsvlees dat daar nog betaalbaar is.
De tocht naar Griekenland doen we zoals gebruikelijk per boot. Een korte oriëntatie leerde ons dat het prijsniveau van vorig jaar is aangehouden. Griekenland en Turkije: van harte aanbevolen.

Micha
Ik reis dus ik besta
Plaats reactie