Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!

Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!



Bericht door Vertrokken4 »

robbreedveld schreef:@Jervig ,

Klinkt leuk , maar dat hadden we al uitgeprobeerd.
Persoonlijk langskomen vanuit Belgie , maar toch vanwege
De afstand eerst maar telefonisch geprobeerd.
We blijven steken op 30 dagen en een uitnodigingsbrief .
Nog nooit heeft mijn vrouw een uitnodigingsbrief nodig gehad ,
Maar als kanttekening moet ik vermelden dat zij uitsluitend tot op
Heden de Schengenlanden heeft bezocht en zij wil nu haar blik
Verruimen.
Als we naar Amerika zouden willen gaan om B.v. Een camper weg toebrengen
Zoals wel eens aangeboden word , dient zij in China haar visum aan te vragen,

Rob
Sorry hoor Rob, jij schreef namelijk:

Ben straks benieuwd voor Marokko , heb inmiddels via consulaat in Antwerpen formulieren ontvangen , maar nergens op een of andere website informatie over visum Marokko.
Indien iemand mij kan verwijzen naar een informatiebron betreffende visum Marokko , hou ik mij aanbevolen.


JP
robbreedveld
Berichten: 728
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 22:32
Locatie: Westerlo (B)

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door robbreedveld »

.@Jervig ,

Klopt , deze twee dingen lopen door elkaar , maar wij hebben belangstelling voor zowel Turkije als Marokko.
Gezien alle geplaatste informatie op de diverse topics , die wij voor honderd procent
Volgen , willen wij dolgraag deze beide landen bezoeken , maar niet voor dertig dagen.
Allebei deze landen lopen niet over van informatie betreffende bezoek.
Had ook de vakantiebeurs wel willen bezoeken voor nadere informatie , maar is niet mogelijk , verblijven tot eind maart in China.

Gr.Rob
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1986
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Gesteren kreeg een e-mail van Turks Abbassade,met de mededeling,dat vanaf April Visum niet meer aan de grens gegeven zullen worden? Net kreeg ik andere e-mail,dat alle onzin vanaf heden afgeblazen is door Turks regering(Ayatollah Erdogan???!!).Dus niet meer rommelen via internet???Grtz. :cheers: :cheers:
Boranka
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door Vertrokken4 »

Ercumet, voor zover ik het heb begrepen niet afgeblazen maar uitgesteld:

De regeling dat mensen voor Turkije een visum bij aankomst kunnen aanschaffen wordt aangehouden tot november 2014. Oorspronkelijk was het de bedoeling om de regeling per 10 april 2014 in te trekken. Vanaf november 2014 moet iedereen van tevoren een visum aanvragen.

JP
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1986
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Jeroen;
In goed Turks, uitgesteld is afgeblazen en komt nooit meer terug. Wat denk je van Turkse reisburo's, met hun klachten en e-mails naar Ankara gestuurd, van hun clandisie!
Inkomsten van de touristenindustrie? Ik denk en hoop, dat niet meer terug komt? En de Turken met buitenlandse Paspoorten. In november zegt men weer tot april enz.
We zeggen wel eens; de hond blaft, maar de karavaan gaat verder.
Grtz.
Boranka
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13306
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door hathi »

Ik hoop het met je Ercumet, en volgen mij kun jij het weten, en je hoeft het van mij niet te onderbouwen
Hans
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1986
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Volgens laatste berichten uit Turkije,vanaf November komt een elektirische Visum apparaat aan de alle grenzen,om met online visum aan de grens te vragen en krijgen,Komisch he??? Niet te geloven??? Grtz.
Boranka
Toedeledoki

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door Toedeledoki »

Dus als wij deze zomer nog naar Istanbul willen dan kunnen we aan de grens nog een visum regelen?

Wij willen wel die kant op, maar weten niet of we in 3 weken tijd helemaal aan Istanbul toe komen. Dus een visum van te voren regelen is een beetje lastig.
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1986
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Ja; Online visum halen in Nl. is volgens de Ankara tot November uitgesteld,maarrrrrrrr,daarna kan je nog aan de grens via internet kopen???? Of alle grensovergangen internet hebben is andere vraag??? We zullen zien,voorlopig kunnen we dit jaar aan de grens kopen,goede reis(Is beetje vroeg) toch.Grtz.

N.B. 3 weken is toch wat krappe kant,maar enkel de Europaische kant is toch haalbaar?
Boranka
Jan en Simonne
Berichten: 18579
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door Jan en Simonne »

Dus even voor de goede orde: je hoeft pas een visum aan te vragen online ná november?
Dochterlief wil in juni met het vliegtuig, zij kan het dus gewoon bij aankomst in Turkije op het vliegveld kopen?
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door Vertrokken4 »

Tsjonge zo ingewikkeld is het toch niet

Het zou in april ingaan, nu gaat het in november in. Dus als in juni komt dan.............juist ja.

Ja een visum voor Turkije kan je overal krijgen waar internet is, dus ook als er internet aan de grens is, blijft nog even de vraag waar je dat dan weer gaat printen.

Behalve het argument van Paul, namelijk dat je niet zeker weet of je wel/niet naar Turkije gaat, zie ik helemaal geen voordeel in het onderweg of aan de grens regelen. Het is werkelijk een dingetje van niks via internet, een paar minuutjes, echt veel makkelijker dan aan de grens hoor.

Groetjes,

JP
Jan en Simonne
Berichten: 18579
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door Jan en Simonne »

Dank je wel! :thumbup:
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1986
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Beste Jeroen;
Denk je dat ieder in NL. internet heeft?Jij wel. he. En wat denk je aangetekend naar you sturen voor E.7.50 ???? De mensen van Visum worden slapend rijk???!!! volgens mij heeft Ankara met de mensen van visum een accortje gesloten???.Grtz. :cheers:
Boranka
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44

Re: Turkijevisum vanaf nu van te voren regelen!!



Bericht door Vertrokken4 »

Beste vriend Ercumet,

Ja ik denk dat de meeste mensen in Nederland over internet beschikken en zo niet dan is er altijd wel iemand in de buurt. Slapend rijk worden van € 7,50 verzendkosten?? Wat had je willen opsturen dan, er valt niks op te sturen, het ding komt niet in je paspoort oid, het is een los document dat je alleen maar hoeft te printen. Maar goed als jij het makkelijker vind om van hokkie naar hokkie te lopen aan de grens, be my guest.

Groetjes,

Jeroen
Plaats reactie