We gaan (weer) naar Turkije!

Gebruikersavatar
Bubbles11
Berichten: 3714
Lid geworden op: vr 14 mar 2014, 14:05
Locatie: West-Brabant
Contacteer:

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Bubbles11 »

Saklikent kloof bezocht, helaas onweer, dus kloof afgesloten, nu via een wondermooie route in Datca waar het ook af en toe onweert en regent.
Martine
------------------------------
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery

https://www.youtube.com/watch?v=97XJsr3TX0A

- - - - - - -
reisverslagen:
https://bubblesinbulgarije.reismee.nl/
https://bubbles-in-marokko2023.reismee.nl/
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45142
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door thole »

Wij hadden vorig dezelfde ervaring konden slechts een klein stukje kloof in omdat er onweer was geweest.
Goede reis verder, veel plezier!
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Bubbles11
Berichten: 3714
Lid geworden op: vr 14 mar 2014, 14:05
Locatie: West-Brabant
Contacteer:

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Bubbles11 »

Inmiddels via pamukkale, burhaniye, bergama, troje in Griekenland beland. Ferry noordelijk van cannakale naar gallipoli genomen.
ging vlekkeloos. Haven ligt naast autoweg. Grens ipsala in 5 minuten. Temperatuur inmiddels ong 25 graden. Onderweg alleen een georganiseerde reis en enkele Duitsers ontmoet. Zeer rustig op campings.
Martine
------------------------------
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery

https://www.youtube.com/watch?v=97XJsr3TX0A

- - - - - - -
reisverslagen:
https://bubblesinbulgarije.reismee.nl/
https://bubbles-in-marokko2023.reismee.nl/
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1986
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Na een maand pause in ons prachtig huis,we waren zat, zijn we via Abanoz-Ermenek weer naar hoge landen vertrokken.Karaman/Konya/Beysehir weer terug naar de Middelandse zee in Side. Karavan park in Konya/Karatay is op dit moment in revisie? Men kan kamperen,maar niet duschen,en de hoby teunen zijn ook weg?In Side zijn we bij Bogaz Camping,hele mooie camping en is maar 9 euro.Weer is ook goed,gesteren hedden we beetje regen,goed voopr de stof.We zijn nu langer dan 2 maanden in Turkije,en geen Nederlander gezien.Zeker is erg en eng voor de mensen?We gaan volgende week verder de groetjes. :cheers:
Boranka
Gebruikersavatar
Marjorie
Berichten: 22063
Lid geworden op: ma 11 jul 2011, 16:04
Locatie: New Fun

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Marjorie »

Vannacht steken twee Nederlandsen de Turkse grens over .. :wave:
groetjes, Marjorie

My home is my castle, my camper is my home
Jan-Hidde en Marjorie - Magirus Deutz (1978)
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45142
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door thole »

Veel plezier dappere meisjes!
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Marjorie
Berichten: 22063
Lid geworden op: ma 11 jul 2011, 16:04
Locatie: New Fun

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Marjorie »

:cheers: Rond 01.00 uur worden we door de douane uit onze slaap gehaald en we zijn al zo moe :wave:
groetjes, Marjorie

My home is my castle, my camper is my home
Jan-Hidde en Marjorie - Magirus Deutz (1978)
Melis1
Berichten: 583
Lid geworden op: wo 03 feb 2010, 23:14
Locatie: waar het goed toeven is

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Melis1 »

Ben dan toch wel benieuwd hoe jullie in Istanbul komen. De rails zijn al een paar jaar geleden weggehaald ........
Gebruikersavatar
Marjorie
Berichten: 22063
Lid geworden op: ma 11 jul 2011, 16:04
Locatie: New Fun

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Marjorie »

Met de bus van Kapikule (Bulgaars -Turkse grens) naar Istanbul (duur 4 uur ). De Turkse spoorwegen zetten bussen in
groetjes, Marjorie

My home is my castle, my camper is my home
Jan-Hidde en Marjorie - Magirus Deutz (1978)
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1986
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Wat een klasse zeg?? Ik ga liever met de Reismobil??Ha ha ha :cheers:
Boranka
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1986
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Ercumet-Ozbek »

We waren in Side/Manavgat Bogaz Camping, met veel vrienden,echte doorgewinterde Turkse camperaars,die hebben ons over een CP in Antalya verteld en we hebben na goed zoeken gevonden,was bij de jachthaven (Liman) in Antalya.Daar stonden al 13 campers en 2 Karavans.We hebben met de mensen kennis gemaakt,aardige lui.Deze CP is tot eind september betaalde park plaats,maar vanaf 1 oktoberv olgens de mensen daar komen winters veel duitsers hier overwinteren.CP heeft WC+Water kraan,geen elk. en deze plaats is gelijk aan de zee,prachtige sandstrand met duchen.We hebben met deze aardige mensen paar dagen gecampeerd en verder vertrokken richting Afyonkarahisar.Eerste nacht zijn we bij Metin tesisleri(een grote touringcar stop plaats) met restaurant ezv, heel goed en rustig geslapen.Andere dag waren we heel vroeg in Istanbul.We hebben de weg vanaf Ataturk Luchthaven naar Yenikapi genomen,net voor Yenikapi en voor rotonde aan de rechter hand was hele grote parkplaats van (Is Park) stonden paar honderd grote bussen,wij afgeslagen en naar de portier,mijn vraag"wat voor park plaats deze" was zijn aantwoord" ieder kan hier parkeren en zelf met camper staan"mag ik binnen kijken, ja. Boom omhoog ik binnen, hadden ze zeker 10 WC's en water kranen,gelijk aan de Marmara Zee,groen met gras veld,de man zei deze plaats is onbekend,daarom komt niemand,maar dit jaar is al 7/8 camper de weg gevonden.Prijs is voor 24 uur 21 TL.Enkel deze plaats is beetje te ver van het centrum.Na onze dank zijn we zo stom geweest om naar CP/Parkplaats bij de vuur toren te gaan?Morgen verder.Grtz :cheers:
Boranka
Gebruikersavatar
Marjorie
Berichten: 22063
Lid geworden op: ma 11 jul 2011, 16:04
Locatie: New Fun

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Marjorie »

Ercumet-Ozbek schreef:Wat een klasse zeg?? Ik ga liever met de Reismobil??Ha ha ha :cheers:
ik ook maar
Ercumet-Ozbek schreef:.Enkel deze plaats is beetje te ver van het centrum.Na onze dank zijn we zo stom geweest om naar CP/Parkplaats bij de vuur toren te gaan?Morgen verder.Grtz :cheers:
wij zaten wel lekker in het centrum :cheers:

:wave:
groetjes, Marjorie

My home is my castle, my camper is my home
Jan-Hidde en Marjorie - Magirus Deutz (1978)
Gebruikersavatar
Ercumet-Ozbek
Berichten: 1986
Lid geworden op: di 07 feb 2006, 23:01
Locatie: Vlaardingen/Anamur(Tr.)

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Ercumet-Ozbek »

Beste Marjorie,nu komt het verhaal,we zijn bij de vuurtoren plaats genomen tussen alle bussen en autos.Lekker zon en eerst lekker koffie ezv. Ongevaer 18 uur kwamen 2 motor rijders naast ons nestelen,luid praten vloeken schelden ezv,steets meer zuipen en luider worden,tegen de camper duwen,stampen ezv.ik ben naar de portier gegaan met de klacht in Turkije openbaar zuipen verboden was,weet je wat de man zei,hier is een piknik plaats alles mag,als ik last heb moet ik politie 155 bellen,ik zei dat dit zijn werk was.Na 15 minuten heb ik camper gestart en naar de overkant bij voetbal veld gereden,maar bij de uitgang moet ik wel 30 TL. betalen?Wat een verademing,deze plaats heeft WC+Duchen en stroom en kost in de winter 40 TL, 10 minder dan de hoere CP. bij vuur toren.Ik heb mijn klacht bij IsPark (beherder) gemeld,afwachten.Mij zien ze bij deze hoeren plaats nooit meer.We hebben deze CP heerlijk paar dagen gebleven,ben je in Turkije met de camper of anders? Grtz.
Boranka
Gebruikersavatar
Marjorie
Berichten: 22063
Lid geworden op: ma 11 jul 2011, 16:04
Locatie: New Fun

Re: We gaan (weer) naar Turkije!



Bericht door Marjorie »

Wat een verhaal.
Nee, ik was met de trein en ben 2,5 dag in Istanbul geweest en heb enorm genoten van deze geweldige stad. Mij zien ze daar zeker nog een keer terug. Vind het meer een stad om op een andere manier te bezoeken dan met de camper, maar dat is persoonlijk.
Veel plezier nog en goede reis :wave:
groetjes, Marjorie

My home is my castle, my camper is my home
Jan-Hidde en Marjorie - Magirus Deutz (1978)
Plaats reactie