Denemarken?

Dreaming Clouds
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:09
Locatie: Terwolde
Contacteer:

Denemarken?



Bericht door Dreaming Clouds »

Goeiemiddag

Vóór ik 132 pagina's onderwerpen ga bekijken is het misschien slim om te vragen of er al een onderwerp over Denemarken is.
Dus de reis, kleine campings etc.

Bij voorbaat dank, Maria

oja, en mooie routes naar Denemarken, ook welkom natuurlijk
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

Als route kan ik je de margriet route aanbevelen. Wij hebben die vorig jaar voor een groot gedeelte gereden en die is schitterend. Je komt langs alle bezienswaardigheden en leuke stadjes. Verder is het makkelijk rijden, je volgt gewoon de bordjes. Als je navigatie gebruikt, er zijn ook kant en klare routes beschikbaar voor de navigatie (wij hebben er 1 voor de garmin).

Verder hebben wij niet overnacht op campings, behalve in kopenhagen. Wij hebben overal bij de picknickplaatsen overnacht, dit is prima te doen, zeker als je in voor of naseizoen gaat.
In Aarhus hebben wij overnacht bij de jachthaven in het centrum van de stad. Gewoon er naar toe gereden en gevraagd of we er mochten staan.

Op onze reisblog kan je nog stukjes lezen van onze reis.
http://blog.mon-roe.nl/#category1
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Rolling Rodie
Moderator
Berichten: 22981
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 18:41
Locatie: Borger
Contacteer:



Bericht door Rolling Rodie »

wij zijn in 2009 in dnemarken geweest en dat is heel goed bevallen.
Wij hebben net als monique en roel maar 1x op een camping gestaan(dat was in billund,legoland) de rest ook op picknickplaatsen of zo maar in het wild :)
en ook wij hebben de magrietroute gereden icm een ander boekje waar ik de naam even vergeten ben, maar daar kijk ik thuis nog even na :)
en op karin haar site staat ook nog een klein reisverslagje :arrow:

www.kaatjeswereld.com
Met vriendelijke groet,

Roderick
-----------------------------------------------------
Time waits for no one,no favours has he.
-----------------------------------------------------
onze camperpagina
kloosterman



Bericht door kloosterman »

wij zijn afgelopen zomer met de camper door denemarken getrokken en als je bij de anwb het boekje de margrietroute komt ga je langs de mooiste routes en bezienswaardigheden in dit land
echt heel goed bevallen we reden soms door bossen over zand/grindpaden en kwamen op plekken waar je normaal nooit zou inrijden
echt een aanrader
familie Woefkes
Berichten: 734
Lid geworden op: wo 26 nov 2008, 11:28
Locatie: Antwerpen (B)



Bericht door familie Woefkes »

je kan ook even je licht opsteken wat ik postte op:
http://motorhomingwild.forumup.co.uk/vi ... homingwild
Wil je dezelfde data met hier en daar een foto: stuur me een PB-tje met je eigen @adres en dan wordt het via 'WeTransfer' naar je doorgestuurd.
Groetjes,
Leo
Ik weet nog alles wat ik niet vergeten ben
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:



Bericht door Aloys »

En kijk ook even hier: http://www.campersite.nl/bestemmingen/s ... marken.php
Afgelopen winter nog bijgewerkt, dus actueel. Algemene informatie én camperplaatsen.
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Camperco
Berichten: 1075
Lid geworden op: wo 10 nov 2010, 11:48
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:



Bericht door Camperco »

:D Wij zijn vorig jaar ook door (een deel) van Denemarken getrokken. Een paar ACSI camping gehad, maar ook camperen bij "de boer" en B&B lokaties. Prima te doen en niet duur. Leuk land, lekker rustig rijden en vooral genieten. Ook veel camperplaatsen bij jachthavens. Zie ook het reisverslag op onze site. Veel plezier met de voorbereidingen.
groet uit Hellevoet (of ergens onderweg)
Frans & Gerda

http://www.camperco.nl/
Ik heb niks aan gelijk, ik heb liever geluk.
Dreaming Clouds
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:09
Locatie: Terwolde
Contacteer:



Bericht door Dreaming Clouds »

Owh mensen, sorry maar ik had geen mail gehad dat er antwoorden op mijn vraag waren.
Wat een informatie, heerlijk. Ga me erin verdiepen en de Margrietroute in ieder geval aanschaffen.

Wat "wild" kamperen betreft, daar hebben we een paar nare avonturen mee beleefd dus dat gaat hem niet worden. Camperplaatsen wel als er meer campers staan.

Tot nu toe heel erg bedankt en ik kom erop terug. Zal de site nu in de gaten houden. Nogmaals dank, Maria
jepebe
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft



Bericht door jepebe »

wij konden geregeld liggeld betalen in deense haventjes, en mochten dan stroom gebruiken en overnachten (en hoefden daarvoor de camper niet te water te laten) Sta je niet in het wild, er liggen ook een aantal schepen, dus wel mensen in de buurt
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Dreaming Clouds
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:09
Locatie: Terwolde
Contacteer:



Bericht door Dreaming Clouds »

dankjewel, klinkt aantrekkelijk :)
Gebruikersavatar
Rolling Rodie
Moderator
Berichten: 22981
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 18:41
Locatie: Borger
Contacteer:



Bericht door Rolling Rodie »

Rolling Rodie schreef:icm een ander boekje waar ik de naam even vergeten ben, maar daar kijk ik thuis nog even na :)
:arrow:
dat is dus de womo reisboek,is wel in het duits

http://www.nkc-winkel.nl/N_frame.html?h ... t_195.html
Met vriendelijke groet,

Roderick
-----------------------------------------------------
Time waits for no one,no favours has he.
-----------------------------------------------------
onze camperpagina
familie Woefkes
Berichten: 734
Lid geworden op: wo 26 nov 2008, 11:28
Locatie: Antwerpen (B)



Bericht door familie Woefkes »

Aloys schreef:En kijk ook even hier: http://www.campersite.nl/bestemmingen/s ... marken.php
Afgelopen winter nog bijgewerkt, dus actueel. Algemene informatie én camperplaatsen.
Merci Aloys,
Je mag gerust bij 'ons' (Motorhoming-Wild) komen spieken (wij durven dat ook wel eens bij jou) :oops: :lol: :lol:
Groetjes,
Leo
Ik weet nog alles wat ik niet vergeten ben
Gebruikersavatar
peet2222
Berichten: 379
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 20:56
Locatie: Flevoland

Re: Denemarken?



Bericht door peet2222 »

Ik zoek een pdf bestand van de margrietroute is dat ergens beschikbaar ?

Peet
Excursieleider bij www.vogelbescherming.nl en natuurgids IVN
Dethleffs Advantage T6511

"a zero attitude with the mind in neutral"
vrijbuiter
Berichten: 563
Lid geworden op: ma 02 apr 2007, 18:15
Locatie: wanssum.nrd.limburg

Re: Denemarken?



Bericht door vrijbuiter »

Wij zijn net terug van 3 wkn rondreis Denemarken. Voor herhaling vatbaar.veel vrij gestaan op sealand en funen.soms bij een haven voor 110\ 130 kronen.vriendelijke mensen,en goed betaalbaar.prijzen soms lager dan Nederland.
schildpadden kunnen meer vertellen over de weg dan hazen.
Plaats reactie