Eindbestemming Kroatie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Craig
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 29 sep 2014, 11:29
Locatie: limburg/Belgie

Eindbestemming Kroatie



Bericht door Craig »

hoi
ik ben op zoek naar iemand dat van ervaring de beste manier toll vrij te gaan richting kroatie ? wij hebben al jaren via passau / graz spielfeld/ maribo/richting de Dalmatie Regio,en nu voor volgande jaar dachten het anders te doen voor de eerste keer !! ik heb een route dat ik vindt goed zal zijn MAAR is het zo,dat is de vraag ?? ::S
hier is de route die ik had in gedacht............Regensburg/ Braunhau Am Inn /Saltzburg/ obertauern/Feldkirchen/Klagenfurt en dan de grens over richting Kranj Slovenija en zo verder dus de vraag is,is het te doen met de camper 3580 kg en 744mtr de binnenwegen van Oostenrijk te nemen ::S kan iemand en andere weg dat misschien wat beter is ?

alvast Bedankt
Craig. :bow:
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3050
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Einde Bestemming /Kroatie



Bericht door rijschoollucassen »

Wij zijn dit jaar via Italië die kant op gegaan. Eerst naar Kemten, cp bij het sportveld, niet super mooi, maar op loopafstand van het stadje. Dan via de Fussenpass en de Resschenpas door naar Bolzano. Voor ons was Kroatië niet het directe reisdoel, maar de Dolomieten, daar zijn we weg geregend. Zal best om zijn, maar wel een mooie route. Wel wat tol in Slovenië, maar dat viel wel mee qua prijs.

Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Gebruikersavatar
Craig
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 29 sep 2014, 11:29
Locatie: limburg/Belgie

Re: Eindbestemming Kroatie



Bericht door Craig »

Kemten :?: waar ligt deze plaats,als ik goed verstaan dan heb jullie via de route wat ik uitgestippled zijn of niet ? ::S

mvg
Craig :)
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3873
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Eindbestemming Kroatie



Bericht door henk en lila »

Kempten misschien? Is Oostenrijk.
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Gebruikersavatar
Craig
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 29 sep 2014, 11:29
Locatie: limburg/Belgie

Re: Eindbestemming Kroatie



Bericht door Craig »

is wel een kempten in Duitsland,da weet ik !!!! :lolno:
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3873
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Eindbestemming Kroatie



Bericht door henk en lila »

:oops: Ja die, via Ulm richting Insbruck.
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Mirte
Berichten: 606
Lid geworden op: wo 19 sep 2012, 14:51
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Eindbestemming Kroatie



Bericht door Mirte »

Heen via Innsbruck en een paar bergpassen (weet naam niet meer) via naar Italië en Slovenie. Was wel impressive. Er lag nog sneeuw in begin mei.

Snelweg in Slovenie hebben we niet gevonden of niet als zodanig herkend. Koopje dus voor de Sloveense wegbeheerder.

Wij rijden wel met minder gewicht, dus wss ook minder tol. Wij gunden dat de Kroaten (en, voooruit, de Slovenen) van harte.

Goede reis, en ga vooral buiten het topseizoen, want dat lijkt ons onaangenaam druk!
Te koop: onze Ford Transit Nugget automaat met hefdak uit 1998
http://www.facebook.com/Ford-Transit-Nu ... nref=story
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3050
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Eindbestemming Kroatie



Bericht door rijschoollucassen »

Inderdaad Kempten in Duitsland. Zal vast niet de kortste route zijn, maar wel mooi, en tolvrij.

Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Plaats reactie