Rondreis camper Ierland

Gebruikersavatar
truus53
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 16:03

Re: Rondreis camper Ierland



Bericht door truus53 »

Fijn dankjewel, ik zie het reisverslag wel tegemoet. De camping site is opgeslagen. Gezien de reacties toch weinig Ierse vakantiegangers :wink: Wat is dat toch?
tvdsande
Berichten: 2270
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 9:21

Re: Rondreis camper Ierland



Bericht door tvdsande »

Truus ,wij zijn al 5 maal in Ierland geweest.Hier wat bezienswaardigheden,Rope bridge in Carrick a Rede .Giant Causeway. . .Dunluce Castle. Malin Head. Horn Head. Gleneagh National Park. Silverbeach in Malin Beg. Slieve League. Connemare .Galway. Doolin Cliffs of Moher ,ook leuk om met een boot onder de Cliffs te varen.Verder reizen met de ferry van Killimer naar Tarbert. Dingle..Zeker een aantal dagen in Killarny,met zijn of haar parken .Gap of Dungloe. Ring of Kerry . Ring of Beara .
tvdsande
Berichten: 2270
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 9:21

Re: Rondreis camper Ierland



Bericht door tvdsande »

Truus het vorige bericht is maar een gedeelte van al het moois.En dit is nochalwat voor 4 weken ,en heb je de zuidkust nog niet gezien .Zoek vooral met googl earth en street view naar mooie plekken. Bij Dublin heb je ook nog de Wicklow mountains. Wij zijn altijd in mei juni geweest als de Rhododendron en daarna de fuchsias bloeien. Het volgend jaar is het weer onze beurt ,veel reisplezier.
Laatst gewijzigd door tvdsande op di 25 aug 2015, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
tvdsande
Berichten: 2270
Lid geworden op: do 16 okt 2014, 9:21

Re: Rondreis camper Ierland



Bericht door tvdsande »

Bekijk deze locaties van mijn vorige bericht eens via YOU TUBE :DD :DD :DD :thumbup:
Gebruikersavatar
truus53
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 16:03

Re: Rondreis camper Ierland



Bericht door truus53 »

Terug van bijna 4 weken Ierland. Prachtig! Mooie natuur, zeer vriendelijke mensen, lekker eten, gezellige pubs, op sommige plekken nog onontdekt en ongerept. Slechts een nadeel. Het weer. We hebben met name in het begin veel regen en harde wind gehad.
We zijn via Larne gereisd, hebben noord Ierland verkend en zijn toen afgezakt naar t zuiden.
Na de ring van beara doorgestoken naar Dublin.
Onze dochter vond de aanwezigheid van de vele Penny winkels helemaal geweldig.
Wat ik nergens had gelezen was dat de ponden uit noord Ierland in Engeland lastig geaccepteerd werden. Vreemd hoor. Schijnt met schots geld ook zo te zijn.
Wie nog wat wil weten over Ierland mag me altijd mailen.
Plaats reactie