Schotland meeting

Plaats reactie
Carioca
Berichten: 242
Lid geworden op: zo 28 sep 2008, 12:21
Locatie: Drenthe

Schotland meeting



Bericht door Carioca »

3 jaar achtereen heb ik samen met anderen in Nederland een Schotland informatieweekend georganiseerd. Op het laatste weekend in oktober 2013 heb ik voorgesteld om elkaar in Schotland te ontmoeten om elkaars ervaringen te delen. We organiseren dus een weekend in Schotland zelf, waarbij ook Schotse en Engelse camperaars van een ander forum aanwezig zullen zijn. Niet massaal, max 25 campers. Er zijn nog enkele plaatsen vrij. De camperplaats waar we verblijven ligt in de buurt van Inverness, we gaan niets bijzonders organiseren of zo, maar wel bv. een BBQ. De kosten bestaan uit een donatie voor het plaatselijke resque mountain team.
Wie interesse heeft om zich hierbij aan te sluiten, laat maar even via een PBtje weten. Het weekend is van 20-23 juni 2014.
Gebruikersavatar
ariedekreij
Berichten: 1230
Lid geworden op: vr 23 dec 2005, 17:29
Locatie: Alblasserdam

Re: Schotland meeting



Bericht door ariedekreij »

Leuk Ad ,maar wij zullen er niet zijn ,onze plannen zijn Alaska dit jaar, maar wensen je heel veel plezier groet en goede reis Arie en Jannie.
De mooiste dingen kun je niet plannen of naartoe gaan. Ze overkomen je bij toeval.
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Schotland meeting



Bericht door Jan en Simonne »

Je zet ons wel weer aan het denken Ad!
Eigenlijk hebben we andere plannen, maar die kunnen altijd wijzigen.
We houden het zeker in het achterhoofd!
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Schotland meeting



Bericht door Inferno »

mazzelaars 8-) :wink:
Ik zou als ik in jullie schoenen stond gewoon gaan. Daarvandaan is het even ver naar overal tenslotte.
Heerlijk!
Carioca
Berichten: 242
Lid geworden op: zo 28 sep 2008, 12:21
Locatie: Drenthe

Re: Schotland meeting



Bericht door Carioca »

Jan en Simonne schreef:Je zet ons wel weer aan het denken Ad!
Eigenlijk hebben we andere plannen, maar die kunnen altijd wijzigen.
We houden het zeker in het achterhoofd!
Je moet er geen hoofdbrekens over krijgen, gewoon een beslissing nemen. Doennnnn.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Schotland meeting



Bericht door B1gcheese »

Tja mijn vrouw wil weer eens naar Schotland, ik heb mijn zinnen gezet op de Pyreneeën komende maand juni. Maar ik merk ook dat de voorraad single malts weer eens aangevuld moet worden. Keuzes keuzes... we zijn er nog niet uit.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Carioca
Berichten: 242
Lid geworden op: zo 28 sep 2008, 12:21
Locatie: Drenthe

Re: Schotland meeting



Bericht door Carioca »

Als het alleen om de single malt ging, die koop ik goedkoper in Nederland (webwinkel, adres met 1500 whisky's via een PB verkrijgbaar) en anders in Luxemburg bij Delhaize.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Schotland meeting



Bericht door B1gcheese »

Ik regel dat via een vriend in Schotland die met flinke korting kan inkopen, maar aangezien die ik niet vaak zie ben ik wel geïnteresseerd in dat adresje. Zie PB :thumbup:
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Ronmekel
Berichten: 3749
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 12:11
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Schotland meeting



Bericht door Ronmekel »

Is wel leuk, ik kom alleen begin juni aan in dover, dan is schotland nog wel even een eindje.
Maar plannen kunnen veranderen, ik kan natuurlijk in 2 dagen makkelijk naar schotland, en terug heb ik niets geboekt, dat zou via newcastle kunnen.
We overdenken het nog even.
Groet,
Ron
Ons lid Ron Mekel is helaas in september 2018 overleden.
Carioca
Berichten: 242
Lid geworden op: zo 28 sep 2008, 12:21
Locatie: Drenthe

Re: Schotland meeting



Bericht door Carioca »

Ik hoor het wel.
Gr.
Ad
Plaats reactie