Isle of Wight

Plaats reactie
jansloos
Berichten: 6868
Lid geworden op: do 10 apr 2014, 11:17
Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.

Isle of Wight



Bericht door jansloos »

Is er al eens iemand op dit eiland geweest?

Ja miljoenen toeristen. Dat weet ik.
maar 'van hier', met camper.
of te voet, met camper aan de vaste wal laten staan?
U wilt toch iets van elektra weten?

Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652

Schema maken? viewtopic.php?t=8479767

Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258

Hier iets (met toestemming) over uitgebreid autotechniek. Motorisch, elektrisch, remmen, chassis, enz.
https://www.mvwautotechniek.nl/
AadenAnke
Berichten: 13241
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Isle of wight



Bericht door AadenAnke »

Zijn er geweest zonder camper is goed te doen, ik had er meer van verwacht eerlijk gezegd. Erg gericht op massa toeristen. Maar als de boog niet te gespannen staat en je verwachting niet te hoog is. Maar ik wil je plezier niet bederven.

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Mb19016v
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 03 apr 2016, 15:56

Re: Isle of wight



Bericht door Mb19016v »

Wij zijn in 2017 van Dover naar Lands-end gegaan via de kust en via het binnenland terug in 2,5 week. Naast CC - P4N hadden we ook Britt Stops.
I.O.W. hebben we ook bezocht. Zie hier het verslag van de dagen op IOW.

27/4: Dinosaur Isle in Sandown, Needles rots/kliffen, boot vanaf Yarmouth naar Lymington, CP in New Forest, New Lane Orchid in New Milton, (£13,-)
26/4: Coastelpath bij Luccombe en Dunnose - kerkjes - Horseshoe-Bay, Blackgang Chine en Chane-Bay, Hanoverpoint ( kliffen + kleiwad ), camping bij Newchurch - Southland Caravan Club Site (Winford Road, newchurch, PO36 OLZ (01983-865385)(£18,-)
25/4: onderweg ( Brighton - Arundel kasteel&kathedraal ), Portsmouth Royal Navy Museum, boottour-HMSwarrior-duikboot Alliance-HMSvictory, veerboot naar Isle of Wight over The Solent, Britt Stop bij Chequers Inn (0,-).

Let op, de noordzijde heeft goede wegen, de zuidzijde heeft een andere (zachtere) ondergrond en slechter wegdek.

Wij ( 2 volw en toen een 6 jarige ) vonden I.O.W. erg mooi .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie