Caravan and Motorhome Club of de Camping and Caravanning Club?

Gebruikersavatar
Mijlpaal
Berichten: 320
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:07
Locatie: Het Westen

Re: Caravan and Motorhome Club of de Camping and Caravanning Club?



Bericht door Mijlpaal »

jotr schreef:
vr 08 jun 2018, 23:15
Dit jaar het lidmaatschap weer opgezegd.
Bij de Engelse en Schotse "clubs" is het niet nodig op te zeggen, het lidmaatschap wordt automatisch beëindigd na het lidmaatschapsjaar. Wil men lid blijven zal men zelf actie moeten ondernemen door het lidmaatschap te verlengen.
Gebruikersavatar
Ridge
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 11 mei 2014, 12:52
Locatie: Zuid Holland

Re: Caravan and Motorhome Club of de Camping and Caravanning Club?



Bericht door Ridge »

Net terug uit Engeland en ja met NKC kaartje ben je automatisch lid van de CCC, maar met gezin (2 volw en 2 kids) met korting 39 pond per nacht (anders 55 🤤) voor een soms saaie camping zonder extra's (dus ja electra, water, douch, toilet) vind ik veel te duur.
In Oxford zelfs zonder electra nog 38,50 Afbeelding en dan ook nog slecht werkende toilet en douches....Afbeelding

Doe mij maar een NIET CCC zelfde voorzieningen en ook prima in orde, erg vriendelijk en stuk goedkoper, zo rond de 25 pond.

Nog leuker en gezelliger zijn de farms, ook vaak met water, toilet en electra en soms zelfs een douche

Daarnaast zijn er ook pubs met deze voorzieningen, soms ook niet, maar ook dan veel gezelliger.
Bijv. In Alnwick pub met soort minicamping, zeer nette douche (ruim ook) en toilet koste 22, 50 met electra (zonder 20) en zeer goed en betaalbaar eten was voor ons met gezellige buren (beetje mazzel moet je ook hebben Afbeelding ) een toplocatie



Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dethleffs Golbetrotter 1984 2.5 D

Dream, but live in the moment !
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: Caravan and Motorhome Club of de Camping and Caravanning Club?



Bericht door blizard »

Toch moet ik je tegenspreken.
Ik ben lid geworden en betaalde op iedere camping minder dan 20 pond, incl 2 personen, stroom, en natuurlijk camper.
Je krijgt wel korting, maar niet zoveel als een lid is onze ervaring. Heb je een voorbeeld van een camping, kan ik zien wat het als lid kost
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1872
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Caravan and Motorhome Club of de Camping and Caravanning Club?



Bericht door macfocus »

Was dat in het hoogseizoen Blizzard?
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Gebruikersavatar
Ridge
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 11 mei 2014, 12:52
Locatie: Zuid Holland

Re: Caravan and Motorhome Club of de Camping and Caravanning Club?



Bericht door Ridge »

Blizard,

Wij zijn met 2 volw en 2 kids, camper 5.5 meter

Camping bij Oxford, 38.50 pond ZONDER electra (toiletten spoelden beroerd door, douches zwak)

Camping bij Teversal 39 pond MET electra, (deze had wel zeer luxe douches, leek wel of je in een hotel was )

Beide campings hebben verder niks bijzonders, plaatsen en toiletgebouw...




Dethleffs Golbetrotter 1984 2.5 D

Dream, but live in the moment !
Gebruikersavatar
blizard
Berichten: 2563
Lid geworden op: ma 27 jun 2016, 12:30

Re: Caravan and Motorhome Club of de Camping and Caravanning Club?



Bericht door blizard »

De camping bij Oxford had er allang niet meer moeten zijn, de pachter verlengt zijn contract per jaar, omdat het bedrijf ervoor het terrein wil bebouwen. De pachter investeert dus niks... Een vaste gast vertelde ons dat 2 jaar geleden.
ls je nou weer eens in de buurt bent, er is ook een Britstop site, voor ca 6 campers, mooi plekje bij een pub. Deze site staat volgens mij ook in campercontact.
Als ik even tijd heb, zal ik het opzoeken, de CCC site blinkt trouwens niet uit door gebruiksgemak...
Gebruikersavatar
Ridge
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 11 mei 2014, 12:52
Locatie: Zuid Holland

Re: Caravan and Motorhome Club of de Camping and Caravanning Club?



Bericht door Ridge »

Ja thx, dat was optie 2 die pub...maar we waren wel toe aan een douche ... en eigenlijk ook electra

Als we nog een nacht zouden blijven waren we naar die pub gegaan, maar we zijn verder gereden...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Dethleffs Golbetrotter 1984 2.5 D

Dream, but live in the moment !
Plaats reactie