NKC korting DFDS

Plaats reactie
Bohemia
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 02 feb 2014, 20:09

NKC korting DFDS



Bericht door Bohemia »

Ben ferry aan het boeken op site DFDS met NKC kortingscode, eerst ingelogd bij NKC vandaaruit de link met kortingscode naar DFDS.
Er staat dan wel 10% NKC korting boven, maar verder zijn de prijzen precies hetzelfde als in een tweede browservenster waar ik via Google naar site DFDS ging en door de site automatisch een ander kortingscode ingevuld werd.
En over het geheel verschillen de prijzen nauwelijks van P&O zonder kortingscode.
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1874
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: NKC korting DFDS



Bericht door macfocus »

Dat is niks nieuws en ook niet specifiek NKC.
Alle ferry maatschappijen rotzooien met die kortingen. Gelden alleen in zeer specifieke situaties e.d.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10157
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:

Re: NKC korting DFDS



Bericht door Peter LMC »

Heel dat korting gedoe is gewoon om je binnen te trekken.
Je ziet het overal.

Gisteren op internet naar de laagste prijs voor 2 kampeer stoelen gezocht.
Ik wist precies het merk en type en kleur welke ik wilde.
Een hele bekende kampeerzaak hier in het zuiden had deze van € 109.00 voor € 99.00 in de aanbieding op de site staan.
Bij de bijna plaatselijke caravan zaak had deze ook staan en hier even gekeken en daar staan ze voor €89.00.
Met niks korting.
Ik vind het dikwijls lachertjes.
Wat je uiteindelijk moet betalen is belangrijk. :!:
Bohemia
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 02 feb 2014, 20:09

Re: NKC korting DFDS



Bericht door Bohemia »

Beetje jammer, gewoon een lokkertje dus, maar de zogenaamde NKC korting krijgt dus ook iedereen die geen NKC lid is
Plaats reactie