Griekse kust tussen Halkidiki en Turkse grens

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Toemke
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 09 feb 2018, 16:53
Locatie: België of onderweg

Griekse kust tussen Halkidiki en Turkse grens



Bericht door Toemke »

Dezelfde vraag heb ik op het Belgische forum gesteld maar ik stel ze hier opnieuw omdat het andere topic over Griekenland op dit forum momenteel een beetje meer leeft.

Iemand die nu ergens aan die kustlijn verblijft of recentelijk is geweest?
Wij waren daar in de jaren 80 met ons VW busje en willen graag nog eens terug in mei en juni met de camper. Destijds ook doorgereden naar Turkije maar dat gaan we niet doen.
Gezien de vluchtelingensituatie in Griekenland, beperkt zich dat effectief tot de Griekse eilanden of ook aan de Griekse kustlijn?
Halkidiki zit tevens in de planning.. Doen of toch beter laten?

Het is nogal actueel vandaag, zeker nu Erdogan de grenzen open stelt, de Grieken dan weer niet..
Nu: - - - -
Toen: FIAT DUCATO P.L.A. S701
Toen: VW T3 Joker3 Westfalia
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Griekse kust tussen Halkidiki en Turkse grens



Bericht door Digiwalker »

Op Halkidiki moet je niet zijn hoor. AfbeeldingAfbeelding Want daar zitten wij meestal. Nee geintje.
Van af Halkidiki langs de kust naar het noorden is fantastisch.
Hier is een link naar een bestand wat ik in met vrije tijd gemaakt heb : Griekse caperplekken 2018
https://goo.gl/maps/vg41EpAkAmLGXz4e9

Dit is van iedereen voor iedereen.

Rij langs de kust richting Noord en terug via het gebergte langs de Bulgaarse grens.
Houdt rekening met slechte wegen en koop voldoende voorraad in. Heb je echt 4 tot 6 weken voor nodig .
Beren, wolven, gieren en arenden zie je daar ook.
Warme bronnen zijn er ook.
Zie hiervoor onze website Griekenland ons vakantieland.
https://sites.google.com/site/griekenla ... eland/Home
Door gekl**t van Google zijn sommige delen van de site niet meer goed. Helaas.

Hoor graag hoe je avontuur afloopt

Rene

Ik wens je een mooi avontuur
Rene

Verstuurd vanaf mijn Power met Tapatalk

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
Toemke
Berichten: 542
Lid geworden op: vr 09 feb 2018, 16:53
Locatie: België of onderweg

Re: Griekse kust tussen Halkidiki en Turkse grens



Bericht door Toemke »

Bedankt voor de tips en sites Rene, ga ik me zeker in verdiepen. Halkidiki hebben we in de jaren 80 al bezocht en dat gaan we zeker nog eens doen.. als ik een camper met een blauwe onderkant zie... :cheers: ?

De route langs de Bulgaarse grens zegt me wel iets. Tijdens de heenreis willen we via Skopje en Pristina omdat ik in die contreien wel wat tijd heb gespendeerd voor het werk. Terugreis via het park van Pirin bedoel je dan? Ik zie het wel op de sites.

Was je onlangs nog in de streek tussen Halkidiki en Turkije en heb je dan iets gemerkt van de vluchtelingenproblematiek?
Nu: - - - -
Toen: FIAT DUCATO P.L.A. S701
Toen: VW T3 Joker3 Westfalia
Plaats reactie