Let op oplichters op de snelweg in Servie

Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6041
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door TestCase »

Bedankt voor de waarschuwing en k...ten voor wie zoiets overkomt, kan me voorstellen dat je er een keer intuind!
Ben altijd alert op zulke gevallen want dit was vroeger ook bekend gedrag langs sommige franse snelwegen, alleen niet met garage maar met zgn. lekke band opdat je op de volgend P stopte en in de consternatie werd beroofd.
Maar gelukkig dat die andere slimmeren hier dit niet overkomt.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80379
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door Dafluc »

Begin hier toch wel een beetje ziek van te worden.
Het enige dat iemand zich hardop afvroeg was of het verhaal waarmee dit topic begon wel compleet was. Meer was het niet.
Die vraag kwam van iemand die meer reiservaring heeft dan wij allemaal samen.
Zelfs balletje-balletje en de balkanoorlog werden er vervolgen bij gehaald om aan te geven hoe fout het was om je dat überhaupt af te durven vragen.
Dan blijkt dat een forumlid slachtoffer is geworden. Opeens is sprake van twee 'soorten' mensen op het forum. Mensen die zichzelf te slim vinden en hen die dit wel kan overkomen. En dan hebben we ook nog eens totaal geen medeleven. Gadverdamme.

Heel erg sneu en vervelend om te horen, kan natuurlijk echt wel iedereen overkomen, waarschuwen is altijd goed.
Maar de manier van reageren slaat me toch op mijn maag.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door Digiwalker »

Slotje dafluc. Please

Verstuurd vanaf mijn Z met Tapatalk

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80379
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door Dafluc »

Ik kreeg van Bert H nog een bericht dat ik toch nog even toevoeg:

Indien er problemen zijn in Servië tijdens een verkeerscontrole, kan je dit nummer bellen +381 64 8929085 (Engelssprekend). Het is belangrijk om de juiste locatie door te geven. Gevonden op de site van diplomatie België.
Afbeelding
Gesloten