Let op oplichters op de snelweg in Servie

roma
Berichten: 4523
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door roma »

Frappant dat mijn reactie nagenoeg naadloos overeen komt met de Duitstalige reactie die Bob Diesel plaatste. De naam van dat auto"reparatie"bedrijf Fica klinkt me nu ook weer bekend in de oren.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door hwendt »

Jervig schreef:
di 12 mar 2019, 15:36
Ja ja, en zelf kijk je natuurlijk niet even of je olielekkage hebt als iemand je daar voor waarschuwt. Vervolgens rijd je braaf achter een politieauto aan met je olielekkende camper.....pfffff….

Dan gaan ze zonder overleg een reparatie van 3 tot 5000 euro uitvoeren, zonder enig overleg en hoe lang mag dat dan wel geduurd hebben??

En je mag alleen bij Western Union pinnen.

Waar was de ongelukkige gedurende de reparatie?

Kortom, dit verhaal kan bij lange na niet compleet zijn op deze manier.

JP
Kom op Jervig er zijn ook mensen die gewoon op zeer vreemd gebied rijden en even niet alles in het snotje hebben. Je bent altijd snel gepikeerd als met iets over Oost-Europeanen schrijft. Ook daar woont tuig en oplichters. Dan zijn er ook nog figuren die praten over een broodje aap verhaal. Dat zijn figuren die hun verhaal hier zeker niet neer zouden zetten.
Zou bijna wensen dat ze zelf is de klos zijn. Het aanvallen van slachtoffers die opgelicht zijn is een misselijke manier van afzeiken. Zeker als het je angst en je vakantie voor een redelijk deel verpesten. Ze hebben ook nog 6000 mannen vermoord weet je nog maar een oplichting zouden ze niet doen ??? Kom op wordt effe wakker...

Hugo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :bang: :bang: :bang: :bang:
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door Digiwalker »

Dank je wel Hugo. Juist opgemerkt.
Ik wilde mij niet laten opfokken.
Rene

Verstuurd vanaf mijn Z met Tapatalk

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door Jan en Simonne »

Dankjewel Hugo.
Ach ja, er zijn altijd betweters.
Ik reageer er maar niet op.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Uitgeschreven

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door Uitgeschreven »

Ge moet al een heel bloot kieken zijn om te geloven dat je een olie lekkage hebt die ze zien terwijl je rijdt. nog groter om het te laten herstellen wat er niet is. bij mij zijn er ook al veel dingen geprobeerd. waarna ik ze vriendelijk maar hard afschud en hun bedank voor de opmerking. Wees toch niet zo lichtgelovig.
roma
Berichten: 4523
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 22:45

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door roma »

hwendt schreef:
di 12 mar 2019, 17:20
.......Je bent altijd snel gepikeerd als men iets over Oost-Europeanen schrijft....... .... Het aanvallen van slachtoffers die opgelicht zijn is een misselijke manier van afzeiken......
Jervig reageert niet gepikeerd, zeikt niemand af, plaatst wel enkele kritische dan wel argwanende opmerkingen. So what? Niks mis mee. Jouw schaamteloze verwijzing naar de Balkanoorlog slaat echt helemaal nergens op.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80312
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door Dafluc »

Die verwijzing gaat wat mij betreft ook te ver. Dat hoeven we er niet bij te halen. De reactie van Jeroen was niet persoonlijk naar een bepaald iemand. Het is dus ook geen afzeiken van een slachtoffer. On topic.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door Digiwalker »

Ik vond het ook

Verstuurd vanaf mijn Z met Tapatalk

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door hwendt »

Toe maar nog zo een slimme camperaar. Kijk is wat meer TV naar programma,s als opgelicht of Opgelicht in het buitenland. Dan mijn ervaring als politieman... god wat heb ik dan vele honderden domme slachtoffers gezien van oplichting.

Nou ratten stinken en boeventuig zitten er in vele landen en kennen vele trucjes op je te bestelen en te beroven of je op te lichten.
Van vlak voor je neervallen met een hartinfarct tot achteruit reiden en een forse schade aan je camper te maken. Dan 3 getuigen die verklaren dat je achterop bent gereden en zo zijn er nog honderden kunsten.. Balletje balletje ( bijna allemaal Oosteuropees !) bestelen jaarlijks honderden toeristen door hun raffinement en opbrengsten van 10.000 euro per dag is geen uitzondering

Nee tegen de echte opgeleide zakkenrollers en oplichters bent u ook echt niet opgewassen. Doe vergeet de flinkheid maar,

Hugo :cheers: :cheers: :cheers:
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door hwendt »

roma schreef:
di 12 mar 2019, 17:31
hwendt schreef:
di 12 mar 2019, 17:20
.......Je bent altijd snel gepikeerd als men iets over Oost-Europeanen schrijft....... .... Het aanvallen van slachtoffers die opgelicht zijn is een misselijke manier van afzeiken......
Jervig reageert niet gepikeerd, zeikt niemand af, plaatst wel enkele kritische dan wel argwanende opmerkingen. So what? Niks mis mee. Jouw schaamteloze verwijzing naar de Balkanoorlog slaat echt helemaal nergens op.
iemand schrijft wat hem of haar overkomen is.... Dan zijn de antwoorden van Jervig laatdunkend over de beschreven ervaring van de schrijver. Alsof de schrijver behoord tot de dombo klasse. Nou als jullie dat niet aanvallend vinden dan weet ik het niet meer, Maar misschien had de tekst wat vriendelijker mogen zijn. Op deze manier is het insinuerend en kan alleen maar richting schrijver bedoeld zijn.
Laatst gewijzigd door hwendt op di 12 mar 2019, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door Marco Polo »

De logica dat je dit allemaal zo goed weet Hugo kan natuurlijk ook gelegen zijn in het feit dat het uitschot hierheen komt.
En de hardwerkende, eerlijke oost-Europese burger in zijn thuisland achterblijft ;-)
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door Digiwalker »

Genoeg zo mensen. Dank voor het meeleven.

Verstuurd vanaf mijn Z met Tapatalk

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door Marco Polo »

Jij bedankt voor de waarschuwing ;-)
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Let op oplichters op de snelweg in Servie

Bericht door hwendt »

Marco Polo schreef:
di 12 mar 2019, 17:45
De logica dat je dit allemaal zo goed weet Hugo kan natuurlijk ook gelegen zijn in het feit dat het uitschot hierheen komt.
En de hardwerkende, eerlijke oost-Europese burger in zijn thuisland achterblijft ;-)
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Is helemaal waar maar deze misdaad werd in Servië uitgevoerd toch :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :cheers: :cheers:
Gesloten