camping on board / camping all inclusive

Plaats reactie
twente1946
Berichten: 559
Lid geworden op: do 31 okt 2013, 12:31

camping on board / camping all inclusive



Bericht door twente1946 »

mensen met ervaring gevraagd, hoe bevalt het bij de Minoan Lines de camping all inclusive? Camping on board met de Anek ken ik, gewoon in je camper slapen, eten . Het gaat om de hut, kun je ook updaten naar een buitenhut?? Wel een raar prijsverschil overigens Anek = 270 Mninoan 207 beide vertrek uit Ancona naar Igoumenitsa.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: camping on board / camping all inclusive



Bericht door MonRoe »

weet niet of je kan upgraden maar wij zijn 3x met minoan gereisd in een hut en 1x in de camper b

wij vinden het in een hut prettiger.
Stel je niets voor van het eten dat je er bij krijgt, dat is 3x niets.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Kretenzer
Berichten: 255
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 19:18
Locatie: Armeni/chania

Re: camping on board / camping all inclusive



Bericht door Kretenzer »

Heb 1 keer met Anek camping on deck gedaan. Ik vond het vreselijk. Dicht op elkaar,grote autobussen ertussen en vrachtwagens met koeling.Nauwelijks ruimte om even aan de reling te zitten. Voor mij eerste en laatste keer camping on deck. Ik rij aljaren met een grote bestelbus naar griekenland en heb dus best wel wat ervaring. Gewoon een hut boeken en je eigen eten uitkiezen. Voor je boekt een bonuskaart aanvragen,geeft aardig korting.En de vroegboekkorting bij Minoan natuurlijk.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: camping on board / camping all inclusive



Bericht door thole »

Wij zijn een paar keer met Minoan camping on board gereisd, bevalt prima.
Het enige nadeel is de binnenhut, hoewel dat ook weer relatief is.
De reistijd valt mee, er zit een nacht bij, voor de rest zit je meestal buiten omdat het mooi weer is, 8 van de 10 keren dan.
Vraag bij het inchecken aan boord wel nadrukkelijk om vouchers voor korting op de maaltijden, hoewel die niet veel voorstellen zoals Monique opmerkte.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Charles Franconi
Berichten: 1716
Lid geworden op: wo 16 jul 2003, 12:37
Locatie: Europa

Re: camping on board / camping all inclusive



Bericht door Charles Franconi »

Het liefst natuurlijk camping on deck. Maar meestal gaan we in de winter en is camping on deck onmogelijk.
Dus blijft “all inclusive” bij Minoan het alternatief voor ons, ook omdat dit voordeliger is dan Anek. En ik heb het idee dat de ferries bij Minoan ook een cosmetische update hebben gehad.

Charles
Gebruikersavatar
Kretenzer
Berichten: 255
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 19:18
Locatie: Armeni/chania

Re: camping on board / camping all inclusive



Bericht door Kretenzer »

Je kan ook zonder camping on board je camper aan boord zetten en een hut naar wens boeken. Is wellicht nog goedkoper ook.
Gebruikersavatar
Charles Franconi
Berichten: 1716
Lid geworden op: wo 16 jul 2003, 12:37
Locatie: Europa

Re: camping on board / camping all inclusive



Bericht door Charles Franconi »

Nog nooit over nagedacht. Misschien maar eens op de site duiken of dit überhaupt mogelijk is. Je kan hem niet als vrachtwagen inboeken denk ik. Misschien een buscamper als bestelbus.
Laatst gewijzigd door Dafluc op ma 31 dec 2018, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd.
Odyssee
Berichten: 163
Lid geworden op: do 20 nov 2008, 23:15
Locatie: Apeldoorn

Re: camping on board / camping all inclusive



Bericht door Odyssee »

Hallo,
Wij zijn twee keer met Anek naar de Peloponnesos geweest met "camping on board; is ons goed bevallen (Ancona-Patras v.v.).

Daarna twee keer met Superfast. En dat was afzien. We stonden ergens boven de motoren en trilden 's nachts bijna de camper uit (ook Ancona-Patras v.v.)
Afgelopen oktober zijn we van Igomenitsa naar Patras gegaan met Minoan en hebben in een hut geslapen. Een hut met de afmetingen van een camper. Om elf uur 's avonds de boot op en om twaalf uur naar bed. We hebben redelijk geslapen, ondanks het vreemde bed en het geronk van de motoren. Het eten aan boord hebben we ons niet aan gewaagd.

Het voordeel van camping on board is dat je alles bij de hand hebt in je camper. Als je een hut hebt en je camper hebt verlaten kom je er niet meer in, tot een half uur voor het weer wegrijden van de boot.

Groet, Wim
Plaats reactie