Graag gedaan Arjan en de poot van Gijs ben ik zeer blij mee!
À propos Reclame. Ik ben niet zo op protectionisme! Vooral niet in Sinterklaas en Kersttijden. Bovendien! Iedereen kent de plek, iedereen weet hoe relatief druk 't daar is met campers, in vroeg-, hoog- en laagseizoen.
Hier praten we overwinteren op de Peloponnesos toch? Zelf staan wij hier hooguit een week per jaar maar ik ben blij voor de overwinteraars als die hier weer mogen staan.
Voor heel veel grijze mensen met een klein pensioen is dit een prachtige plek. En als die winterbirds nou hun kleine pensioentje 's winters in Griekenland opmaken geeft dat voor Griekenland toch een bijdrage! Zolang die grote percelen voor luxe huizen niet bebouwd worden is dat toch geen nadeel? Waarschijnlijk draagt 't toch niets bij als ze wel bebouwd worden maar daar zal ik niets meer van zeggen.

De Griekse staat heeft tenslotte wel EU-geld geinvesteerd in die verharde wegen naar 't strand. Wat mij betreft mogen die ook 's winters best gebruikt worden. Dus juist wel reclame maken!
Nou mag Joop ons ook nog wat van de vrije honden vertellen. Hoeveel zijn er daar momenteel?

Julian