Geocaching event: hulp gevraagd

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Frank
Berichten: 720
Lid geworden op: di 29 jun 2004, 1:34
Locatie: Axel

Geocaching event: hulp gevraagd



Bericht door Frank »

In overleg met de eigenaren van camperplaats "ons plekske" in Cuijk wil ik een event "kennismaking met geocaching" organiseren. Zelf maak ik een presentatie van achtergrond, verschillende soorten caches, moeilijkheid, terrein waarde, benodigdheden om te cachen, aanmaak nickname op geocaching.com enz.
Vervolgens wil ik een aantal eenvoudige caches leggen op het terrein van de camperplaats zonder deze aan te melden, gewoon om al een idee te krijgen wat caching is. Ook mijn voortuincache (D5/T1,5) zal ik tijdelijk plaatsen op terrein van "ons plekske".

Op dag twee wil ik met groepen van 4 á 5 personen een aantal officiële caches zoeken in de buurt van Cuijk. Helaas kan ik dit niet alleen en vraag dus aan mede-cachers of er iemand bereid is hieraan mee te helpen. Bedoeling is wel om de be taande caches een dag van te voren nogmaals te bezoeken voor de zekerheid.

Dus graag enige hulp om nieuwsgierigen een stapje verder te helpen.
De periode ligt nog niet vast maar zal eind maart/begin april worden, of in overleg andere datum.

Groeten Frank, Francorius op geocaching.com met oa voortuincache: https://www.geocaching.com/geocache/GC7N109 deze heeft aardige logs en hoog percentage favorieten (93 % en 65 favorites).

Wie bereid is te helpen graag melden bij mijzelf via message center van geocaching of via Francorius@hotmail.com
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Geocaching event: hulp gevraagd



Bericht door B1gcheese »

Ooit wel eens wat gedaan met geocaching maar dat is jaren geleden. Ik kan dus weinig betekenen ter ondersteuning maar misschien willen we wel meedoen als 'beginner'. Hoe kunnen we ons evt. aanmelden als deelnemer?
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
lukka63
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 17 sep 2014, 8:23

Re: Geocaching event: hulp gevraagd



Bericht door lukka63 »

Lijkt ons ook erg leuk !
Maar totaal geen ervaring en onze camper komt pas eind april.
Gebruikersavatar
staal571
Berichten: 313
Lid geworden op: vr 04 dec 2015, 21:10
Locatie: Twente

Re: Geocaching event: hulp gevraagd



Bericht door staal571 »

Heb me via Geocaching bij je gemeld, lijkt me leuk.

Gr Peter
Gorfel

Re: Geocaching event: hulp gevraagd



Bericht door Gorfel »

Ik zou graag meedoen, maar eind Maart begin April wordt voor ons moeilijk. Dan zijn we waarschijnlijk al op reis. (met de camper) :D
Plaats reactie