Camperplaats de Kalkovens in Gorredijk

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Andorus
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 19:20
Locatie: Amsterdam

Camperplaats de Kalkovens in Gorredijk



Bericht door Andorus »

Ik ben het afgelopen weekend op de camperplaats de Kalkovens in Gorredijk geweest, al vele jaren een fijn plekje om te fietsen of te vissen. Vorig jaar niet geweest en er is inmiddels veel veranderd. Je mag nog maar met 4 campers op de daarvoor bestemde vakken 72 uur verblijven. Dit bord stond er altijd wel en er stonden soms wel 15 campers, maar nu wordt er gehandhaafd.
Ze komen van handhaving in de namiddag de kentekens opnemen en de volgende ochtend weer controleren er zijn al camperaars die een boete van 120 euro hebben gehad. Dit dankzij het gedrag van sommige camperaars die het weer verzieken voor degene die zich wel netjes gedragen: stokjes tussen de deur van het toilet en maar gratis water tappen. Plastic albert heijn muntjes in de douchedeur en douche zodat de sloten kapot gaan en vervangen moeten worden.
Ik vind dit zo treurig, je staat daar al gratis en de jongens van de sociale werkplaats werken zich een slag in de rondte om de boel schoon te houden. Waarom waarderen mensen dit niet ik geef ze vaak een fooitje of een colaatje. Dit soort plekjes moet je toch koesteren?
fred flair
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Camperplaats de Kalkovens in Gorredijk



Bericht door B1gcheese »

Heb er ook wel eens gestaan, is inderdaad een prachtig plekje. Dat er gehandhaafd wordt is al langer bekend. En zo te horen terecht.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie