Is er interesse voor sporten op de camperplaats??

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DiffRental
Berichten: 1594
Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 17:33

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door DiffRental »

En als je "Je" ding met of zonder andere mensen doet zonder de camperaars lastig te vallen dan is daar niets op tegen en leuk voor de mensen die er wel van houden.
Mijn persoonlijke mening, leuk voor de overwinteraars in Spanje en op campings in het seizoen.
Groeten Peter
mama
Berichten: 1847
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 20:06

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door mama »

Maar als iemand bijv een briefje op zijn/haar camper hangt met daarop morgenochtend sporttraining voor 5 euro dan kan dat toch.
Neen , daarvoor moet men eerst de toelating hebben van de eigenaar van de cp , en zelf een handelstoelating voor hebben .
En er zullen nog wél méér vereisten zijn vooraleer men dergelijks zou willen doen .
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door 't Busje »

MercedesSprinter313 schreef:
do 27 dec 2018, 14:31
nu een buscamper die grijs is en niet koffiekleurig zoals ik in een reactie had gelezen.
Excuus. Ik had de kleur op de foto in het voorstel topic niet als grijs herkend. Het leek me echt een soort beige of koffie verkeerd kleur.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door bupozaanstad »

DiffRental schreef:
vr 28 dec 2018, 11:42
En als je "Je" ding met of zonder andere mensen doet zonder de camperaars lastig te vallen dan is daar niets op tegen en leuk voor de mensen die er wel van houden.
Mijn persoonlijke mening, leuk voor de overwinteraars in Spanje en op campings in het seizoen.
Weer zo'n onzinnige opmerking, hoe kan je hier in godsnaam iemand mee lastig vallen. Het lijkt wel of de verdraagzaamheid bij de hedendaagse camper rijders steeds verder te zoeken is. Straks stoort men zich er nog aan dat de buurman met zijn hondje heen en weer loopt, de buurvrouw een wasje ophangt want dat willen we niet zien want die grote onderbroeken storen ons en ga zo maar verder. Mogen de kinderen nog wel spelen bij de camper of is dat ook al een irritatie punt.

Als je, je hierdoor lastig gevallen voelt blijf dan lekker thuis, zoals eerder gezegd ik doe ook elke ochtend mijn oefeningen en als iemand zich daar aan stoort is dat zijn en niet mijn probleem. Bekrompen gedoe!
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8596
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door seth_space »

Wat is communicatie toch een heerlijk verschijnsel.
Zelfs met dezelfde taal kan men niet luisteren naar elkaar en verstaan we elkaar vaak ook niet meer.
Ik geniet wel vanaf de zijlijn :bow: :hug:
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Bob Diesel »

moet je wel niet zo staan te buigen,knuffelen laat staan juichen en aanmoedigen
want :idea: :!: :idea: dan ben je lastig :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Bob Diesel op vr 28 dec 2018, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Andor
Berichten: 200
Lid geworden op: do 06 apr 2017, 20:36

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Andor »

Ik kom af en toe niet meer bij van de bijdrage in dit topic, :-B zit op het moment in het ziekenhuis in Frankrijk na een ski ongeval meteen van mijn kids ligt nu op o.p
Maar waar jullie je druk om kunnen maken
Terwijl er een vraag is in plaats van dat het daad werkelijk op je camper geklopt wordt of je mee wil doen , en dan zeg je ja of nee
Maar wat is nu eigenlijk het risico dat ze op je duur klopt ik denk zel . Niet nul maar ook niet veel meer :think:
En t.s moet zich maar weinig aantrekken
Van de negatieve berichten deze zal ze dus zelden of nooit tegen komen :thumbup:
M.v.g
Gebruikersavatar
DiffRental
Berichten: 1594
Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 17:33

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door DiffRental »

bupozaanstad schreef:
vr 28 dec 2018, 15:53
Als je, je hierdoor lastig gevallen voelt blijf dan lekker thuis, zoals eerder gezegd ik doe ook elke ochtend mijn oefeningen en als iemand zich daar aan stoort is dat zijn en niet mijn probleem. Bekrompen gedoe!
Je kan ook alles uit verband trekken en je wel erg snel aangesproken voelen.

Een groepje bejaarden die wat rek en strek oefeningen doen zonder veel geluid geeft inderdaad weinig last.
Als de fitness oefeningen op muziek gaan bij het opkomen van de zon dan zou dat wel hinderlijk kunnen zijn voor de lang slapers.

Maar goed, zinloos gewauwel, sorry dat ik mijn mening heb gegeven.

Daarbij, ik heb ook een hobby, nl motorrijden! Ik probeer altijd rekening te houden met mijn omgeving en probeer zo min mogelijk overlast te veroorzaken als ik 's morgens op tijd wil gaan rijden.
Leven en laten leven noemen ze dat, vind jij jou overlast een ander zijn probleem dan noem ik dat asociaal.
bupozaanstad schreef:
vr 28 dec 2018, 0:05
FrankJC schreef:
do 27 dec 2018, 23:27
Ik sport mij helemaal suf op een cp/camping maar dat is hoofdzakelijk 's nachts :shock:
Wat een flauwe opmerking :bang: :bang:
Buiten dat je slecht leest met lange tenen mis je ook je gevoel voor humor. :-B :-B :-B
Groeten Peter
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door bupozaanstad »

Ik kan hier nog wel een reactie plaatsen maar ik heb besloten dat maar niet meer te doen, hoewel?

Er is nergens en ook niet door de TS geopperd dat deze bewegings oefeningen gepaard zouden gaan met muziek. Vandaar dat ik het gezeur over overlast gewoon niet begrijp. En humor heb ik meer dan zat :-B

My last two cents
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door AadenAnke »

Ik denk dat het maar snel ergens in maart moet worden kunnen we er weer op uit en mee weg, worden we waarschijnlijk ook weer wat milder naar elkaar. Ga straks maar ff puzzelen

Gr. Aad
stefaank
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 25 sep 2016, 21:51
Locatie: zedelgem belgië

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door stefaank »

Hallo,
...de gemoederen raken verhit als iemand zijn mening geeft?
Ik heb geen onbeleefde opmerkingen gezien, misschien was de mijne er wel een. :-?
Maar Topicstarter zet in zijn titel wel ....'op de camperplaats'....
Het lijkt eerder vanzelfsprekend dat ook ik geen probleem heb met een spelend kind,een wandelaar met hond,
maar ...kan ik mezelf even voorstellen...
Mijn ouders hadden een Duitse herder,ikzelf ben er daarna ook mee begonnen,per twee eigenlijk,
Ik heb + 30 jaar ervaring met training van Duitse herders,zou er interesse zijn om' op de camperplaats' Hondentraining te geven.
We moeten wel even afspreken of we eerst de gymnastiek geven of eerst de Hondentraining. :shh:
Wel...?
Er zijn duidelijk mensen die het idee van gymnastiek genegen zijn,vind ik ook wel ok trouwens :clap:
en dat je hier even door de zure appel heen gaat,ja ok :clap:
...maar waarom niet 'naast de camperplaats'?Er op zal zeker reacties teweegbrengen ter plaatse,net zoals hier.
Commerciële activiteiten zijn wellicht overal verboden,geld innen is geen optie,maar dat was ook de insteek niet dacht ik.
Mijn schrijfsels hebben niet als bedoeling om op te jutten,maar om denkpistes ingang te steken,ik hoop dat je dat doorziet,
maar ik zet het gewoon nog eens neer.
Het is niet altijd mogelijk om in 'dezelfde toon' te lezen als het werd geschreven.
vriendelijke groet,st
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door AadenAnke »

Oké dan maar gelijk olie op het vuur! Hondentraining, verplicht met certificaat voor dat de hond en eigenaar op de CP mag komen om te sproten :-B :-B

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Zadowolony »

Boffen wij even met onze KNPV honden
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Kroppie »

bof ik even zonder hond, hoef ik niet op cursus , en nergens rekening mee te houden, mag ik overal komen, (beetje extra olie :D )

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie