Is er interesse voor sporten op de camperplaats??

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3873
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door henk en lila »

Sommige eenlingen kunnen beter in het bos gaan staan. Alleen jammer dat die klere vogels zo vroeg met hun groeps actie beginnen.
En wat het verschil is tussen samen bbq-en (mag dat uberhaupt op een camperplaats?) en samen gymmen is me ook niet duidelijk.
Wij wandelen ons helemaal de pokken, samen.
Maar ik sluit niet uit dat we bij gelegenheid zouden aanhaken bij een spontane gym actie. Goed voor mijn Menzis gezond punten :bow: :cheers:
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1793
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door doov »

Nee geen interesse om met anderen te sporten.

Maar misschien kan ik de camperaars blij maken met wat anders.
Ik speel gitaar , voornamelijk hard en volledig overstuurde en vervormde heavy metal.
Indien er interesse is, dan neem ik graag mijn versterker en instrument mee om een paar riffs ten gehore te brengen.
Je eigen participatie blijft beperkt tot het meebrengen van oordoppen, dus het is best laagdrempelig.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Aloys »

Wat schreef Henk ook alweer?
henk en lila schreef:
do 27 dec 2018, 9:48
Sommige eenlingen kunnen beter in het bos gaan staan.
Oh ja... :mrgreen:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Bob Diesel »

of buiten het bos

viewtopic.php?f=11&t=8465927&p=1766103


en laat mij met rust :mrgreen:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door B1gcheese »

Geen interesse om te sporten. En al helemaal niet in groepsverband. Hier geen pensionado-buikje overigens. Wel een werkenden-pens.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Marco Polo »

Zo leuk he, veel mensen vallen over een sportleraar maar een bakker of gasflessenboer die in alle vroegte luid toeterend de camperplaats op komt rijden wordt maar al te graag gezien op de gemiddelde grotere camperplaats.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Bob Diesel »

zo vroeg komen die nooit
ze zijn vlug weer weg
en ze voorzien in een behoefte
mn de bakker ,zie meestal Haar :wink: graag aankomen
Laatst gewijzigd door Bob Diesel op do 27 dec 2018, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Zadowolony »

Mijn programma: elke dag op de hometrainer, dagelijkse wandelingen, dagelijkse grond oefeningen, 2x p.w. Aquajogging en fysio. Alles omdat ik anders te veel pijn heb. Dus dat gaat in de vakantie gewoon door. Noodzakelijk maar ook leuk. En zeker samen met anderen.
Dat heet geen animatie, dat heet SPORTEN.
Gezond, En we blijven er slank bij.

Dus bij ons is weggaan met de camper altijd maar hele korte stukjes rijden. Doen er lang over om ergens te komen. Maar vanaf het voorjaar straks alle tijd in ons eigen ritme
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door jielus »

Maar ook positief!

Nee, wij gaan niet staan strekken en rekken!

Maar een afspraak op een parkeerplaats bij een restaurant, bijvoorbeeld van route.nl, om te gaan wandelen met een niet al te grote groep zouden wij wel leuk vinden. Daarna gezellig met z'n allen een bakkie doen in het restaurant en dan zijn die ook weer blij.
De reden daarvoor is dat mijn vrouw niet altijd zin heeft om die 10 a 12 Km te kuieren. Alleen wandelen blijft toch minder leuk.

Misschien iets om over na te denken en wellicht volgens jaar een nieuwe draad van te maken?
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Frankia FF2

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Frankia FF2 »

MercedesSprinter313 schreef:
do 27 dec 2018, 9:19
Goedemorgen camperaars, dank jullie wel voor alle reacties 8-) Het was een vraag meer niet!! Ben nog volop aan het werk en genieten van alle mooie plekken die we bezoeken. Een goed uiteinde allemaal.
Laat je niet ontmoedigen door de onvriendelijke en onbeschofte reacties van sommigen hier.
Bewegen is goed voor iedereen, goed plan dus. :)

Met sportieve groet, Lia
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1793
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door doov »

Lia, hoe ziet dat er in de praktijk uit dan.
Rijden wij achter TS aan?
Of bepalen wij de route die TS dient te rijden.
En wat als de meningen onderweg verdeeld zijn?
Wie beslist er dan over verder rijden of blijven staan?
Frankia FF2

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Frankia FF2 »

Geen idee wat Ria haar eventuele plannen zijn.
Commercieel of spontaan samen actief zijn op cp's.

(Doet me denken aan ons verleden, kleinste bootje van de jachthaven en onze jongens. Behalve het Veluwemeer en de mooie natuur daar, weinig te beleven. We organiseerden zomers spontaan volleybalwedstrijden daar. Vaders,moeders,pubers iedereen deed enthousiast mee.)

Niet te ingewikkeld denken, spontaan samen sporten onderweg, mooi toch?! :wink:

Groet Lia
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door Premiumliner »

juanv schreef:
do 27 dec 2018, 9:10
Na een nachtje slapen kom ik nog even terug, en wil ik nog eens een weloverwogen visie hieromtrent neerschrijven.

Als je het goed overdenkt, de overgrote groep camperaars is van nature een "Individualist" en precies omdat hij individualist is gaat hij op reis met een MH en mijd hij zo, georganiseerde reizen naar georganiseerde Hotels, en vermijd hij al dat groepsgedoe.
Toen ik destijds de eerste maal de Acsi gids inkeek en zag dat er voor Campings een criteria "animatie" bij vermeld was kwam mijn haar op mijn armen recht van afkeer.

De laatste 5 jaar is een enorme toename van Nederlanders die met MH reizen i.p.v met de Caravan, veel meer dan gelijk welke andere nationaliteit, want enkel de Nederlanders waren sinds jaren zo massaal met de Caravan onderweg, en deze transitie naar MH heeft zich in enkele jaren voltrokken.

Nu zie je in het buitenland een verschijnsel opduiken waarbij een camping uitgebaat door een Nederlander steevast afgeladen vol staat met ........Nederlanders, dus blijkbaar zijn Nederlanders véél grotere "kuddedieren" dan wij denken.

Als al die landgenoten daar gelukkig mee zijn , voor mij goed hoor, maar ik .... rij zulke Campings steevast voorbij , juist omdat ik liever individueel sta met naast mij een Duitser, Fransman, Italiaan, Spanjaard het maakt niet uit, zolang je maar als individu een gezellige ongedwongen babbel met je buurman Camperaar kan doen, dit is enorm verrijkend !

Deze instelling verklaart waarom de overgrote meerderheid van MH reizigers voor deze wijze van reizen kiest, juist om individueel te kunnen blijven, om andere visies over bepaalde zaken te leren, om andere mensen te leren kennen, en dan is de gedachte aan animatie op een CP gewoon gruwelijk .
Als mijn Duitse buurman nood heeft aan zijn ochtend ritueel, heb ik daar geen enkel probleem mee, en als er dan toevallig nog een Fransman hetzelfde idee heeft , prima, maar georganiseerd groepsgedoe daar gruw ik van .
Je zal mij juist hierom ook NOOIT in een groepsreis aantreffen, no way, dan blijf ik veel liever thuis !

Dit zou de essentie van onze reiswijze aantasten, wij willen geen "kuddedieren" zijn, en er liefst zo ver mogelijk van verwijderd blijven. Als het wettelijk mocht zouden wij zelfs geen CP opzoeken.

Dus laat AUB de CP voor de individuele reizigers, of kom bij ons als individu , maar niet als georganiseerde groep.
Wat een K*lverhaal! Het zou fijn zijn als mensen namens zichzelf praatten en niet namens een ander! Ik maak zelf wel uit tot welke groep ik wens te behoren en waar ik om welke reden dan ook wil/ga staan! Als iets in een klaarblijkelijke behoefte voorziet, zien sommigen daar blijkbaar een probleem van te maken voor zichzelf. Zolang vrijheid blijheid het credo is heb ik nergens problemen mee hoor.
Waar ik me aan kan ergeren is het aan je opdringen (inderdaad, broodjes, de kapper, deursluitingen, eigengemaakte jam etc.) Er zijn er die zonder schroom je camperdeur opendoen en zich met bepaalde producten aan je opdringen. En ja, daar ben ik dan snel klaar mee. :D
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Is er interesse voor sporten op de camperplaats??



Bericht door KTManiac »

Premiumliner schreef:
do 27 dec 2018, 14:14

Wat een K*lverhaal! Het zou fijn zijn als mensen namens zichzelf praatten en niet namens een ander!
Euh..... dat doet Juanv toch ook? Gewoon zijn mening geven en voor zichzelf praten?
Maar, kan zijn dat ik het helemaal verkeerd lees hoor. Of mijn tenen zijn gewoon niet lang genoeg.... :wink:
Plaats reactie