Reis Marokko oktober tot december 2019

Plaats reactie
berendina
Berichten: 1
Lid geworden op: di 07 mei 2019, 9:00

Reis Marokko oktober tot december 2019



Bericht door berendina »

Wie gaat er dit najaar naar Marokko en denkt ook dat het aardig is om dat onderling een beetje af te stemmen. Voor de gezelligheid en wellicht ook voor het geval hulp nodig is. Ik ben er deze winter geweest en het land heeft me zo gegrepen dat ik snel en langer terug wil. Ik denk in september naar het zuiden te vertrekken om begon oktober vanuit Algeciras over te steken. Niets staat vast, maar de gedachten zijn om ongeveer de route te nemen die de NKC organiseert als "Marokko: Arabisch avontuur". Van begin oktober tot begin december. De terugtocht denk ik te doen met de ferry naar Barcelona.
Het is niet mijn bedoeling om gezamenlijk te reizen maar wel dat we ongeveer dezelfde route in ongeveer dezelfde tijd nemen en om wat pleisterplaatsen af te spreken waar we elkaar kunnen ontmoeten. Wellicht is het zinvol om in augustus of begin september een afspraak te plannen om elkaar te leren kennen en ervaringen en vragen uit te wisselen. Anders op één van de eerste pleisterplaatsen. Dat kan via dit forum of rechtstreeks naar 06-53125200 of peter.j@vandonselaar.me.
Met avontuurlijke groet,
Peter
Plaats reactie