Koekje van eigen deeg!

kanarie

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door kanarie »

volledig mee eens met de laatste spreker !!
wij helpen hier een aantal projecten en gezinnen ,waarom ?
omdat het nodig is en we het kunnen op onze manier
Thole
tafraoute
je stront storten bij een put bij een school !!
doe je dat ook in je dorp ??
arrogante reactie ,,je snapt het nog steeds niet,,
will ..niet alle spanjaarden zijn kinderlokkers !
kees
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door thole »

Maar om nu de boel zo te beschrijven, alleen omdat het Marokko is?


Ik wou eigenlijk niet meer reageren omdat ik vind dat dit draadje, zoals zovele, ontspoord is door toetsenridders.
Waarom Marokko? Omdat de ts momenteel in Marokko verblijft, evenals wij. Omdat hij een ervaring neerschrijft met een medecamperaar en waar dat toe kan leiden, wij kunnen die analyse onderschrijven .
We zijn in 48 jaar 19x in Marokko geweest, we hebben in die tijd veel zien veranderen, meestal ten goede in dit heerlijke land.
Maar helaas weten niet alle toeristen hoe ze zich moeten gedragen in een relatief arm land.
We reizen er elk jaar weer met plezier rond, vinden de mensen aardig, behulpzaam en gastvrij, we beleven de warmste winter hier die we ons kunnen herinneren, af en toe een zeurend kind nemen we op de koop toe, maar laten het er niet meer worden door (goedbedoeld) sinterklaasgedrag van toeristen, in dit geval camperaars.

@ Kees, mijn opmerking is wellicht enigszins aanmatigend maar uitgelokt doordat jij het bestaat het geven van een koekje te bestempelen als 'iets geven van je eigen rijkdom'
-In Tafraout faciliteert de gemeente het staan en heeft 2x een stortput op een mestvaalt gemaakt
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
kanarie

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door kanarie »

thole
stortput bij school !!!!
2 keer door school afgesloten 2 keer door camperaars open gebroken .
maar goed thole iedereen diehet niet met je eens is een ,,toetsenridder,,
marokko ontwikkelingsland
dacht het niet .
kees
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door thole »

Stortput bij school was vorig jaar open, dit jaar dichtgelast, daar kwam gemeente met alternatief.
Toetsenridders bedoel ik niet iedereen mee met een andere mening, maar mensen die nodig moeten reageren zonder in en outs te kennen~(slaat niet op jou)
-Marokko ontwikkelingsland- term komt niet van mij.
Laatst gewijzigd door thole op do 14 mar 2019, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
isoplus
Berichten: 6341
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door isoplus »

Ik kwam toevallig hier terecht en lees hier met stijgende verbazing.
Nu heb ik net 3 prachtige maanden in het zuiden achter de rug dus kan nog wel ergens om lachen, maar hier vergaat het lachen je snel.
Het is ook geen onderwerp dat zich leent voor veel humor, maar mensen wat zijn jullie lange tenen gegroeid deze winter :wink:
Ik ben voor mijn werk al jaren in diverse landen geweest waar de armen steeds armer worden en de rijken steeds rijker.
Ben wel eens lastig gevallen, overvallen en er zijn ook wel eens keien naar mij gegooid. Het zijn altijd eenlingen of kleine groepjes die zoiets flikken.
Inmiddels ben ik een bejaarde gelukkige die reizen kan met een camper en dat ook doet, ik kijk om mij heen probeer de wereld niet te verbeteren (dat is in de 77 jaar dat ik hier rondloop nog niemand gelukt :( ) en neem de zaken zoals ze komen.

Lach vooral eens om jezelf :cheers:
kanarie

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door kanarie »

dicht gemetseld en opengebroken door fransen
met alom goedkeuring van andere camperaars
zonder dichtlassen snapt geen hond dat het niet kan zoiets goors
alternatief is gewoon op een cp staan maar ja dat kost meer dan 15 dh .
kees
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door thole »

..........
Laatst gewijzigd door thole op do 14 mar 2019, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door thole »

zonder dichtlassen snapt geen hond dat het niet kan zoiets goors
Het gaat hier om een rioolput.
Er stonden op het hoogtepunt 423 campers vrij, de 3 campings waren vol.
De bevolking en de middenstand zijn erg blij met de camperaars, geen wonder in een paar maanden moeten veel mensen daar hun geld verdienen.
En over vrij staan en een camper hebben, ik hou er over op.

Ga zo weer wat geld uitgeven aan de middenstand in Tata, we staan hier op een camping. :lol:


Ik ben voor mijn werk al jaren in diverse landen geweest waar de armen steeds armer worden en de rijken steeds rijker.

Dat was in Marokko in 1971 al zo en nog steeds, een schrijnende tegenstelling tussen arm/rijk, steden in noorden/platteland zuiden etc.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13343
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door hathi »

He He, camperforum :eh:
Hans
kanarie

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door kanarie »

hierbij afgemeld bij aloys
reden mentaliteit van camperaars in marokko en op het forum
kees
willemzon
Berichten: 1751
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door willemzon »

Hallo Thole
Probeer een dikke huid te kweken. Ik geniet van jullie mooie reisverhalen. Daardoor weet ik ook dat jullie ervaren marokkogangers zijn en echt wel weten hoe het daar aan toe gaat.

Ik leer als à technisch veel van het forum en heb veel aan de antwoorden op mijn vragen. Jullie zullen mij daarom niet gauw betrappen op een technisch antw.

Ik zit soms echt tandenknarsend bepaalde opmerkingen te lezen. Ik wil er eigenljk gelijk op reageren. Ik tel dan tot tien en dan moet ik er alleen maar om glimlachen.

Het ga jullie allemaal goed. Wij gaan over een maandje weer op pad ri portugal en dan duik ik weer in de verhalen van Bob.
Mooi toch

Vr groeten willem
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Koekje van eigen deeg!

Bericht door Aloys »

Denk dat we hier maar een punt zetten achter een zinloze discussie. Alle standpunten zijn inmiddels wel uitgewisseld,
lijkt mij. Gaan we hier een beetje ruzie lopen maken, afzwaaien uit het forum, dat schiet niet op.

Mijn mening over het forum: de laatste jaren gaat het aanmerkelijk beter dan in de jaren daarvoor. Het gaat met ups
en downs, ik lig er niet meer van wakker (zoals regelmatig het geval was in het verleden). En ik doe dit nu bijna 20 jaar,
onafgebroken, dag-in-dag-uit. Zelfs als ik op vakantie ben, vakantie van het forum bestaat voor mij niet. En ook de
andere moderatoren lopen al jaaaaren mee en zijn er dagelijks druk mee.

We proberen er wellicht nieuwe lessen uit te trekken. Nóg beter in de gaten houden dat het DOEL van het forum is om
informatie met elkaar te delen, elkaar vooruit te helpen. En daar draagt dit topic allerminst aan bij, dus daarom maar
een slotje.
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gesloten