Agricamper

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jackeura
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 24 mar 2021, 15:07

Agricamper



Bericht door jackeura »

Goedemorgen, zijn er mensen die al ervaring hebben met de app agricamper italia?
https://www.campingtrend.nl/kampeernieu ... me-italie/

Wij gaan naar Italie met ons gezin en staan heel graag vrij en gratis aan water. Tot nu toe prima gelukt maar wellicht is de app een goede toevoeging aan de serie plaatsjes? Het schijnt voor te komen uit eerdere verbanden, hoe was de selectie daar? Voegt het iets toe aan de park4night app die we al supervaak gebruiken. Ik hoor graag of iemand er iets over kan vertellen.
Gebruikersavatar
camarados
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 9:04
Locatie: Glimmen
Contacteer:

Re: Agricamper



Bericht door camarados »

ik heb m wel aangeschaft (35 euro), maar nog geen gebruik van gemaakt..
Ik ben derhalve ook nog niet in Italië, morgen wel :-)
Met de Burstner uit 2008
Met de Globescout uit 2003
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Agricamper



Bericht door Marco Polo »

Je staat bij bedrijven op het terrein dus dat lijkt me niet echt “vrij staan” !?
Gebruikersavatar
camarados
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 10 jun 2015, 9:04
Locatie: Glimmen
Contacteer:

Re: Agricamper



Bericht door camarados »

wat ik begrepen heb sta je bij particulieren of bedrijven (een wijngaard bijvoorbeeld) op het terrein. De voorzieningen zijn gering.
Het camperen is 'gratis', al wordt er van je verlangd dat je een streekproduct aanschaft (flesje wijn oid).

Nou, ik ga het eens bekijken
Met de Burstner uit 2008
Met de Globescout uit 2003
arco_h
Berichten: 20
Lid geworden op: za 06 feb 2021, 17:57

Re: Agricamper



Bericht door arco_h »

Even een bump van dit topic. Zijn er inmiddels mensen met ervaringen met deze app en plaatsen?
Gebruikersavatar
rijschoollucassen
Berichten: 3050
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 13:45
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Agricamper



Bericht door rijschoollucassen »

Agricamper Italia zou ik direct weer doen. Geweldige ervaringen gehad. Bij één wijnboer zelfs met de tractor omhoog getrokken omdat de toegangsweg te steil was om met onze camper grip te krijgen op de gravel. Ook wel een keertje weer weggereden omdat de locatie ons niet aanstond (drukke verkeersweg) en een keer een getroffen met dollartekens in de ogen, maar voor het merendeel geweldig.

Groet Jaap
Besmet met het campervirus met een Mercedes Vito Marco Polo, daarna een Ducato Burstner T605 en nu een Adria Coral S 690 SC. Onze reisfilmpjes staan op YouTube, Jaap en Trijntje on tour.
Plaats reactie