weggestuurd Mina sao Domingos

AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door AadenAnke »

Dus terug naar het begin "er stonden er en paar dwars in de vakken en de parkeerplaats was vol" er was dus last van de campers, dus klagen mensen en dan wordt er opgetreden. A B C tje toch? Geen last, geen klachten, geen optreden of denk ik te simpel? Dus niet naast elkaar met tig campers geen troep dus niet opvallen voor zover dat kan. Dat het kan weet ik, zelfs in het Nederlandse Zeeland in het hoog seizoen al een paar maal wild gestaan! Er zelfs met handhaving over gehad, geen prent niet weg gestuurd!

Gr. Aad
Gebruikersavatar
FJM
Berichten: 429
Lid geworden op: di 19 sep 2006, 21:37
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door FJM »

Ik denk dat Bob dat ook zo bedoeld.
Er zijn camperaars onder ons die het verpesten voor de rest. En we kennen ze allemaal, want ieder van ons heeft er (ooit) mee te maken gehad...
Helaas, maar het is zo.

Wat ik dan wel chique had gevonden van de GNR: degene(n) wegsturen die verkeerd stonden, kenteken opnemen en nooit meer terugkomen op deze CP. Ik denk dat dat helpt!
Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door Digiwalker »

Ik weet niet of je de parkeerplaats daar kent? Maar dat is dus een parkeerplaats voor het strandje en bar/restaurant. Logisch dus dat de restauranthouder en de badgasten klagen.
Er is tegenover die plek een camperplek in voorbereiding maar die ie te ver weg voor die pensionada's.
Nu het echt mooie weer komt zul je dus rekening moeten gaan houden met de lokale recreanten.

Verstuurd vanaf mijn Power met Tapatalk

Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door Cee Pee »

FJM schreef:
zo 23 feb 2020, 11:01
.........Wat ik dan wel chique had gevonden van de GNR: degene(n) wegsturen die verkeerd stonden,...........
Dan kun je dus discussie krijgen wie wel en wie niet en daar zit die GNR helemaal niet op te wachten dus hup alles weg en dan wel weer verder kijken.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door appellover »

Is op veel plekken waar horeca bij is.Hier in el Pinet stonden we netjes op de parkeerplaats , te veel ( gratis dus...) en op zondag was het een probleem om te parkeren ,alles campers.
Horeca klagen ,allemaal naar dat ene toilet .
S’avonds was er life muziek in weekend ,alle camperaars vlakbij op strand met stoeltje ,grote lol ,maar eigen drank en chips mee.
Je begrijpt het al : Verboden voor campers en caravans .
Einde verhaal ,heel jammer was altijd gezellige boel .
Ga regelmatig ff kijken maar geen campers meer .
Puinhoop van gemaakt ,veel Hollanders hoor ,mijzelf incluis, maar met Spaans kenteken viel niet zo op.
Je doet gauw mee hoor ,allemaal leeftijdgenoten ,herfst van het leven,willen genieten,gezellig,laat de armoe de pest maar krijgen, lekker ouwehoeren over te weinig aow ,regering ,helaas ook veel over alle ziektes en kwalen.
Heb ik zo’n hekel aan ,opnoemen wat ze allemaal voor ziektes hebben ( gehad) .


Met vriendelijke groet
Ron
Challenger Genesis 388 eb 2016
twente1946
Berichten: 559
Lid geworden op: do 31 okt 2013, 12:31

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door twente1946 »

en maar volhouden dat de camperaars de middenstand geld in het laatje brengen. Eigen drank, eigen chips etc.etc. De garage ( camper) staat er vol mee.
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door Vertrokken2 »

Camperaars zijn sowieso het meest gierige volkje dat ik ken. Ze slepen alles zelf mee en geven zo min mogelijk uit. En dan zijn ze er nog trots op ook. Steek mij maar lek. :sick:
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door Zwerfsteen »

Begrijp ik het goed dat jij ook een camperaar bent Gobert? :wink: :cheers:
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door Zadowolony »

Gobert schreef:Camperaars zijn sowieso het meest gierige volkje dat ik ken. Ze slepen alles zelf mee en geven zo min mogelijk uit. En dan zijn ze er nog trots op ook. Steek mij maar lek. :sick:
Tja, anders hadden de meesten geen geld gehad om die camper te kopen Afbeelding.
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door Vertrokken2 »

@Zwerfsteen

Ik ben a-typisch.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31862
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door Bob Diesel »

Meer BoratTypisch :wink:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Janpinz
Berichten: 2012
Lid geworden op: zo 10 jun 2018, 10:00
Locatie: Mar de Pulpí, E

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door Janpinz »

@Gobert:
En bedankt hè..
Ik begrijp niet waar je het lef vandaan haalt, bah

O ja, het ging over diegenen, die jíj kent :lol3:
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door Vertrokken2 »

Bob Diesel schreef:
wo 26 feb 2020, 19:37
Meer BoratTypisch :wink:
Da’s mijn handel.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
De Boer op toer
Berichten: 811
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 19:51
Locatie: Zwervende

Re: weggestuurd Mina sao Domingos



Bericht door De Boer op toer »

Bob Diesel schreef:
za 22 feb 2020, 20:41
Zo juist bericht gehad van kennissen
in Mina de sao domingos is iedereen door de GNR weg gestuurd
het schijnt dat er de nodige dwars in de vakken van deze mooie gedoogplaats stonden
dus de parking veel te vol,ook hier helpen ze het dus naar de kloten
door de regels vd parkeervakken te negeren

https://www.campercontact.com/nl/portug ... o-domingos
Bob, misschien de volgende keer die kennissen ook even vragen waarom de GNR iedereen weg gestuurd heeft.
Wij zijn de bewuste zaterdag vrijwillig die ochtend vertrokken omdat we bijna zeker wisten dat het terrein ontruimd zou worden.
Die woensdag ervoor zijn de banen voor kanowedstrijden uitgezet en als er wedstrijden zijn worden de plaatsen voordien ontruimd en mag men nog steeds boven staan op de grote plaats.
Een Duitse mevrouw kwamen we een paar dagen later weer tegen en vertelde ons dat men weggestuurd werd wegens de wedstrijden, zij mocht blijven staan met nog een paar camperbusjes maar moesten de wagens wel anders neer zetten.
Ik begrijp dat Bob zijn kennissen hier niet van wisten en niet ieder passant zal dat weten, wij hoorden dit toevallig van iemand die hier al wat langer stond en elk jaar hier terug kwam.
Het restaurant is in de winter gesloten en dan wordt het gedoogd om daar te staan, wanneer het restaurant open is kan men boven altijd nog staan.
De GNR rijdt hier dagelijks over het terrein en staat heel veel toe, ook als men dwars in de vakken staat of op je stoeltje naast de camper zit.
Groetn,
Appie uut een zunnig oord.

Europa is veel te mooi om er over heen te vliegen, daarom doen wij het met de camper.
Te volgen op De Boer op toer

Renovatie Clou liner 1985:
Blog
Plaats reactie