Wel of niet op reis naar Spanje...?

Plaats reactie
isoplus
Berichten: 6342
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 22:08
Locatie: Achterhoek

Re: Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door isoplus »

Excuses dat ik mij even heb laten verleiden tot een poging om Rens te laten beseffen wat hij eigenlijk zegt. Het was niet mijn bedoeling de man onderuit te schoffelen en al helemaal niet mijn bedoeling een kettingreactie te veroorzaken.
De zon schijnt vandaag weer mooi en de temperatuur is prima dus mooie dag voor bejaarden om iets leuks te gaan doen :cheers:
willemzon
Berichten: 1751
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door willemzon »

Beste mensen laat iedereen zich aub gedragen als volwassen mensen, zowel voor als tegenstanders en genieten van alles wat het leven biedt.
Thole hou je taai.
Laten wij nu aub ophouden met dat negatieve gedoe.

Gr willem.
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19103
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door Aloys »

Ik heb het een en ander opgeruimd zodat het weer een beetje normaal wordt, maar ook zaken laten staan...

Die Rens914 bezorgt me een boel onplezierig werk!
Daarbij kan ik meteen aantekenen: nog een keer een dergelijk circus en Rens914 is exit. Op dit soort schrijfsels zitten we/niemand te wachten.
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door thole »

willemzon schreef:
vr 25 jun 2021, 10:51
Beste mensen laat iedereen zich aub gedragen als volwassen mensen, zowel voor als tegenstanders en genieten van alles wat het leven biedt.
Thole hou je taai.
Laten wij nu aub ophouden met dat negatieve gedoe.

Gr willem.
Willem , dankjewel :thumbup:
We zijn nu sinds 1 juni enige weken onderweg en hopen nog 2 weken weg te blijven. :wave:
Laatst gewijzigd door thole op vr 25 jun 2021, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Bravo45
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 05 aug 2020, 0:14

Re: Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door Bravo45 »

En wij zijn alweer 1 week terug, we hebben 4 weken in Spanje lekker rustig gezeten. Mondkapjes op de camping en op straat met de hitte overleefd en nu jaloers op degene die er nu zitten of nog vertrekken.
Heel veel plezier en ga ervan genieten :cheers:
Gebruikersavatar
Satzat
Berichten: 1898
Lid geworden op: di 02 okt 2012, 20:53
Locatie: Gemeente Loon op Zand
Contacteer:

Re: Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door Satzat »

Aloys: dank voor je bijsturen en opmerkzaamheid in deze topic. Het was inderdaad erg kwetsend voor Thole en zelfs ik ervaarde het zo vanwege de problemen die ik nu zelf heb. :thumbup:

Willemzon: helemaal gelijk, we moeten nu er versoepelingen aan zijn gekomen in Nederland en er ook steeds meer landen uit de oranje kleur komen uit gaan kijken naar het grote genieten. 8-)

Thole hou je haaks en geniet deze komende twee weken met hopelijk minder of geen pijn. Straks succes bij de dermatoloog! :thumbup: :wave:
Mario & Anita
Onze reisverslagen op: Maranita.nl

Wij waren met de camper in: België - Denemarken - Duitsland - Engeland - Frankrijk - Italië - Luxemburg - Marokko - Nederland - Noorwegen - Oostenrijk - Polen - Republiek San Marino - Schotland - Slowakije - Spanje - Tsjechië - Zweden

PA3BAI is definitief QRT
Gebruikersavatar
Bejosi
Berichten: 186
Lid geworden op: di 11 aug 2015, 17:22
Locatie: VENLO

Re: Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door Bejosi »

Thole,

heel veel sterkte en veel plezier nog.
Knap dat je er zo op reageert.

Grs. Bert
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door thole »

Bert en Mario bedankt voor de support!
Het is redelijk stabiel nu :thumbup:
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door Premiumliner »

Uit het AD van vanmiddag: In Spanje en Portugal gaat de situatie juist achteruit. De regio’s Catalonië, Valencia en Aragon zijn rood geworden. Andalusië, de Canarische eilanden, La Rioja en Cantabrië hadden die status al. Ibiza en Mallorca waren groen, maar zijn oranje geworden. Portugal is oranje, net als Wallonië, Ierland en Letland. Cyprus is rood geworden.

Het gaat daar dus nog niet de goede kant op!
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door appellover »

Afbeelding
Regio Valencia ( waar ik woon) was groen,verdenk toch de toeristen.Iedereen loopt weer netjes met mondkapje,op de markt handhaving en dus discussies met toeristen.
Andorra is een “witte vlek”.
Gr.Ron


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Laatst gewijzigd door appellover op vr 02 jul 2021, 8:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Challenger Genesis 388 eb 2016
Gebruikersavatar
Lammerts
Berichten: 1523
Lid geworden op: zo 19 nov 2006, 15:07
Locatie: Noord Nederland

Re: Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door Lammerts »

Ben benieuwd hoe de adviezen en mogelijkheden zijn in deze situatie met volledig gevaccineerden......

Je wordt wel ouwer, maar niet gauwer....

Groet, Elze.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510MN met Tapatalk

"Het blijft nooit, zoals het is geweest"......!
Gebruikersavatar
jaap van duijn
Berichten: 2121
Lid geworden op: di 14 mei 2019, 12:35
Locatie: KATWIJK ZH

Re: Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door jaap van duijn »

Allen,

Net terug van 31 daagse reis via Belgie, Frankrijk, Spanje, weer Frankrijk, Luxemburg, Belgie en naar huis.
4440 Km gereden 462 liter diesel verstookt en zelden boven de 95 km/uur geweest.
Nergens, herhaal nergens aan engine grens of waar ook aangehouden, iets gevraag van ons.
Wel gebruikten wij ons mondkapje zodra we niet meer alleen waren, op boulevardje liepen en zelfs met fietsen want dat hebben we ook nog 1600km gedaan (wel E-bikes).
Vertrokken avond van 3e juni en vanmiddag 04-07 om 15.00 in de garage.
We hadden de 2 prikken reeds gehad, we hadden de PCR test mee voor 72 uur
Dus wel of niet op reis naar Spanje trek Uw plan, ook in Frankrijk zijn we openlijk onthaald en we denken overal een 40-45% bezetting

Jaap
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door Marco Polo »

De medische noodtoestand - staat van alarm - die de Spaanse centrale overheid had uitgeroepen tussen eind vorig jaar en maart dit jaar rechtvaardigde niet de maatregelen die de Spaanse overheid vervolgens afkondigde, lockdowns etc.
De Spaanse overheid had in plaats daarvan de noodtoestand moeten afkondigen.
De maatregelen die Spanje zijn bevolking afgelopen winter opgelegd heeft waren dus ongrondwettelijk.
Aldus het hoogste Spaanse gerechtshof.

Mogelijk kunnen de miljoenen boetes die in deze periode zijn uitgedeeld de prullenbak in of terug betaald worden.
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Wel of niet op reis naar Spanje...?



Bericht door appellover »

Zijn nu paar dagen in Spaanse Pyreneeen,het is redelijk bezet maar 95% Spaanse campers en veel busjes en huurcampers,
Slechts 2 Fransen en 1 Nederlander.
Stond 2 dagen in Rialp in de buurt van de los en laadplaats,leuke bezigheid met al die huurcampers ,hebben geen idee hoe toilet legen en water vullen met alleen slang zonder koppeling en dat bij 34 graden en 3 wachtenden achter je.Leedvermaak vanaf mijn stoel onder een boom.Nu zijn we in Erro en daar is het 15 graden koeler,moet zelfs vest aan ,dat is lang geleden.
Komende week Frankrijk.
Gr.Ron.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Challenger Genesis 388 eb 2016
Plaats reactie