Gr. Aad
En daar is het dus fout gegaan.Neem je eigen verantwoordelijkheid en doe wat je denkt dat goed is voor jezelf maar denk wel aan een ander.
Dit was mijn persoonlijke ervaring. Helaas had ik niet voldoende tijd om de officiële instanties van de staat te raadplegen. Overal witte borden met een rode rand en een mondkapje er op. Iedereen op de parkeerplaats, en in de winkelstraten, een mondkapje op. Ook in de winkels, overal een mondkapje op. Helaas heb ik me door die onbekende mensen laten leiden en onterecht aangenomen dat het om een verplichting ging. Hoe fout kan men zijn door blind achter een groep schapen aan te lopen? Ik had de geldende regels moeten raadplegen!"Op 2 juli liepen wij al verplicht in Duitsland met mondkapjes binnen én buiten in winkelstraten. Wat heeft het geholpen? Niets! Accepteren dat we allemaal doodgaan in het beste. En daarnaast: Ouderen hebben statistisch gezien een grotere kans om dood te gaan."
Je blijft maar desinformatie verspreiden tav verplichte mondkapjes buiten op straat in Duitsland, dat is nooit verplicht geweest.."Op 2 juli liepen wij al verplicht in Duitsland met mondkapjes binnen én buiten in winkelstraten. Wat heeft het geholpen? Niets! Accepteren dat we allemaal doodgaan in het beste. En daarnaast: Ouderen hebben statistisch gezien een grotere kans om dood te gaan."
Grote stoere jongen hoor!Zo heb ik net op Facebook gelezen dat een roze dames slip op je hoofd dragen misschien ook kan helpen tegen Covid-19. Ik heb er al een in de lade onder het bed gevonden en ik doe hem morgen naar de Lidl op. In de gedachte, baat het niet dan schaad het niet. Dan kunnen we tenminste met z'n allen zien wie actief meestrijd tegen het virus.