Familie mag 'geheelde' camper houden

Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Familie mag 'geheelde' camper houden



Bericht door B1gcheese »

willem269 schreef:
zo 20 sep 2020, 10:51
(...)
Een van de argumenten van de hoogste rechters: de dealer had een medewerker mee moeten sturen tijdens de proefrit (zien jullie het voor je?) (...)
Wat is daar vreemd aan? Heb ik ook meegemaakt toen ik proef wilde rijden, ik had hier geen probleem mee. Dealer wilde dit graag i.v.m. verzekering en ik kreeg iemand mee van de administratie die zich verder nergens mee bemoeide.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
bently
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 10:52
Locatie: Wijlre

Re: Familie mag 'geheelde' camper houden



Bericht door bently »

En de dief komt er gewoon mee weg ? Vraag me wel eens vaker af of deze daders beschermd worden. :thumbdown:
Groeten, Henk Geurts

Hymer Tramp 654 SL - Fiat Ducato 250 - 2.3 Multijet - 157 pk - 2008

http://mooimooimoi.blogspot.nl/

http://mooimoimooi.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Antonis
Berichten: 261
Lid geworden op: vr 05 apr 2019, 8:48
Locatie: Rijsbergen bij Breda

Re: Familie mag 'geheelde' camper houden



Bericht door Antonis »

Dit verhaal gaat over de koper van een gestolen camper. Wat er met de dief is gebeurd vermeld het verhaal niet. Kan dus best zijn dat de dief wel is opgepakt en veroordeeld maar dat is een ander proces.
Ton
Gebruikersavatar
appellover
Berichten: 4931
Lid geworden op: di 07 okt 2014, 18:35
Locatie: Costa Blanca zuid Spanje

Re: Familie mag 'geheelde' camper houden



Bericht door appellover »

Is ook probleem in fietsenhandel,proefritje met electrische fiets van paar duizend euri.Risico voor de handelaar.
Gr.Ron.
Challenger Genesis 388 eb 2016
willemzon
Berichten: 1751
Lid geworden op: wo 02 dec 2009, 18:20

Re: Familie mag 'geheelde' camper houden



Bericht door willemzon »

Ik heb al een paar keer een dure camper verkocht, maar bij een proefrit, ging ik altijd mee, als ze daar moeilijk over deden, ging de proefrit niet door.

Gr willem
Leven is genieten van nutteloze dingen (Judith)
willem269
Berichten: 201
Lid geworden op: do 22 jan 2009, 9:47
Locatie: Wilsum (D)
Contacteer:

Re: Familie mag 'geheelde' camper houden



Bericht door willem269 »

Willemzon schreef:
Ik heb al een paar keer een dure camper verkocht, maar bij een proefrit, ging ik altijd mee, als ze daar moeilijk over deden, ging de proefrit niet door.
Je hebt helemaal gelijk. En bij een camper is eventueel nog wel wat uit te leggen. Is weer anders bij een cabrio :-B Laatst een paar proefritten in 'dure' auto's gemaakt maar we mochten gelukkig samen rijden!
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8596
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Familie mag 'geheelde' camper houden



Bericht door seth_space »

Bij een proefrit heb ik er het liefst de eigenaar bij en laat die zelfs als eerste rijden. Rijgedrag zegt veel over hoe mensen omgaan met hun bezit.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Geert Huizing
Berichten: 591
Lid geworden op: ma 01 mei 2017, 21:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Familie mag 'geheelde' camper houden



Bericht door Geert Huizing »

appellover schreef:
ma 21 sep 2020, 9:55
Is ook probleem in fietsenhandel,proefritje met electrische fiets van paar duizend euri.Risico voor de handelaar.
Gr.Ron.
Vorig jaar maakten wij een proefrit op elektrische fietsen van een bekend merk hier, deze proef-fietsen waren voorzien van een gps tracker.
Groet,
Geert
Plaats reactie