Duitsland en corona

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Duitsland en corona



Bericht door Marco Polo »

En wie geeft de beleidsmaker garanties?
Die moet ook maar iets verzinnen op basis van wat hem ingefluisterd word door wetenschappers en de commerciële farmacie ;-)
En de wetenschap is gebaseerd op discussie en vragen blijven stellen dus die zijn het ook structureel met elkaar niet eens :-)
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Duitsland en corona



Bericht door Dafluc »

Marco Polo schreef:
di 27 jul 2021, 9:42
@ Luc

Als het geen garanties bied waarom zou je dan mensen buiten gaan sluiten op basis van……niets eigenlijk.
Een ongedefinieerde kans dat je minder risico loopt.
Spijt me.
Bezopen.
Zorg als overheid dat je iedereen bereikt.
In mijn werkelijkheid zitten we nu in een totaal andere situatie dan vorig jaar. En dan bedoel ik het aantal doden en mensen die in het ziekenhuis liggen. Al dan niet op de ic. En waardoor is dat zo? Door alle vaccinaties. Dus op basis van niets laat ik voor jouw rekening. Ergens anders schreef je dat je begreep dat mensen er niet voor kozen chemische troep ingespoten te krijgen waarvan we nog niet weten wat het op de lange termijn doet. Dat ging erover of je je een tweede keer onnodig moet laten inenten omdat je niet kunt aantonen covid gehad te hebben. Natuurlijk weten we niet wat he op de lange termijn doet. Op de korte termijn is de kans dat je doodgaat een heel stuk kleiner. Ik doe het ervoor. Je kunt niet van de overheid verwachten dat ze ervoor zorgen dat iedereen zich laat vaccineren. Dat doen ze in het door jou zo vaak aangehaalde China. Hier mag je kiezen. Ben ik voor. Maar ik ben er ook voor dat die keuze consequenties kan hebben. En dat ik er niet de dupe van hoef te worden. Vrijheid voor je eigen lichaam maar niet ook voor dat van een ander zeg maar. Daarom kan ik ermee leven dat ze mensen gaan buitensluiten. Dat je iets moet aantonen voordat je mee mag doen.
Afbeelding
Will
Berichten: 3529
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Duitsland en corona



Bericht door Will »

Marco Polo schreef:
di 27 jul 2021, 11:12
En jij probeert ze nu dus te helpen door te stellen dat alle genoemde regels bangmakerij zijn omdat ze toch niet nageleefd worden?
Door mensen die om begrijpelijke redenen net zo benauwd zijn voor hun pensioen als voor het virus?
Hoe kom je daar nu bij ik noem niets bangmakerij integendeel ik schreef alleen dat de regels onderweg niet zo nageleefd worden als men in Nderland doet geloven.
Ik kan me best voorstellen als je financiële doelstelling in het water valt dat dat ook niet goed is voor je gezondheid zoals corona.Daar ben ik het ook niet met Dafluc eens het is een bijzondere tijd wat veel mensenlevens en ellende kost verplicht zo snel mogelijk vaccinatie voor iedereen.De vrijheid houd ook een keertje op en heeft helemaal niets met China te maken.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
jaccoh
Berichten: 1220
Lid geworden op: vr 22 feb 2019, 13:36
Locatie: Lunteren NL

Re: Duitsland en corona



Bericht door jaccoh »

Kan deze discussie naar het algemene corona topic verhuizen? Het heeft zo langzamerhand weinig meer met Dld van doen.

(En dat andere topic negeer ik )

Groet Jacco

Groet
Jacco
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Duitsland en corona



Bericht door Marco Polo »

Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Duitsland en corona



Bericht door Dafluc »

Ik zou een dagtaak kunnen hebben aan het verplaatsen. Dus, hier graag alleen corona en Duitsland gerelateerd. Frankrijk, China, AOW en de rest graag in het algemene corona-topic. Met dank.
Afbeelding
Will
Berichten: 3529
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Duitsland en corona



Bericht door Will »

Daar zijn jullie zelf mee begonnen in dit topic maar kan je er niet beter helemaal mee kappen dit en alles samen voegen en in Off topic gaan plaatsen. Daar is wat meer vrijheid voor andere meningen als het tussen de regels blijft.
Dan kan de rest weer verder met achterlichten, accu's kortom alles wat met de camper te maken heeft.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Duitsland en corona einreiseanmeldung.de/



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op do 02 nov 2023, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Duitsland en corona



Bericht door Dafluc »

Will schreef:
di 27 jul 2021, 14:37
Daar zijn jullie zelf mee begonnen in dit topic maar kan je er niet beter helemaal mee kappen dit en alles samen voegen en in Off topic gaan plaatsen. Daar is wat meer vrijheid voor andere meningen als het tussen de regels blijft.
Dan kan de rest weer verder met achterlichten, accu's kortom alles wat met de camper te maken heeft.

Mvrgr.Wil
Geef ik iemand ergens de schuld van? Ik snap heel goed dat dit loopt zoals het loopt. En corona in off topic, nee Will.
Per land graag landgerelateerde info. Coronaspul verder in het algemene coronatopic. Dat is de opzet en die loopt soms spaak. Dus, on topic met dank aan Jan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Duco
Berichten: 939
Lid geworden op: wo 02 mar 2005, 9:53
Locatie: Staphorst

Duitsland en corona



Bericht door Duco »

Peet gewoon het adres van de eerste overnachting camperplaats of camping invullen. Screenshot Corona app en/ of foto gele boekje.

Afstand houden is hier nog goed te doen.

Afbeelding
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Duitsland en corona



Bericht door AadenAnke »

Heb net dat inreisformulier ingevuld krijg je een link die niet werkt en een pincode waar die nu weer voor dient?

Gr Aad
Eura1
Berichten: 303
Lid geworden op: di 26 nov 2019, 15:17

Re: Duitsland en corona



Bericht door Eura1 »

@ Duco , daar zorgt dat zwart “ beest” wel voor zekers ? :lol3:
Grtz
Gebruikersavatar
Duco
Berichten: 939
Lid geworden op: wo 02 mar 2005, 9:53
Locatie: Staphorst

Re: Duitsland en corona



Bericht door Duco »

Nee, nog nooit zo’n hond gehad, die doet de deur nog open voor de visite.

Aad, die pincode heb je nodig om je afbeelding te kunnen uploaden.

Eerste pin is om in te loggen en de tweede is voor het uploaden van afbeeldingen anders lukt het idd niet.
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Duitsland en corona



Bericht door AadenAnke »

Oké het is denk ik gelukt. Is voor een digibeet best een klus zeg maar.Maar nu gaan we niet afgelopen zaterdag was. Anke plotseling ziek aan de kots en schijt. Vannacht was ik aan de beurt heb er een koppijn bij. Sta op mijn benen te tollen en volt of ik gisteren 2 flessen rum op heb en dat zonder een druppel alcohol

Gr Aad
Plaats reactie