Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?

Gebruikersavatar
Trudie67
Berichten: 3934
Lid geworden op: zo 05 mei 2013, 21:05
Locatie: Veluwe

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door Trudie67 »

9fae56b9e3522a8fd45c22303397424b.jpg
9fae56b9e3522a8fd45c22303397424b.jpg (91.75 KiB) 428 keer bekeken
Pilote r450 1989
Hymer camp 594 1995
Adria Coral s 670 slt 2010

Wie zijn geluk niet kent, leeft arm in rijk bezit.
Meine
Berichten: 4688
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door Meine »

Jan en Simonne schreef:
do 29 aug 2019, 10:38
Ik vraag me wel eens af, of mensen de reacties, die ze geven op sociale media ook zouden geven, als er iemand recht tegenover ze zou staan.
Face to face dus.
Ik vermoed van niet.
Ze zijn alleen maar zo "flink" als ze lekker anoniem te keer kunnen gaan.
Ik weet niet of je dit schrijft naar aanleiding van mijn bovenstaand epistel maar in mijn beleving ben ik tegen niemand tekeer gegaan en ben ik tegen niemand "flink" geweest. Ik heb alleen in z'n algemeenheid mijn mening gegeven zoals ik het aanvoel, helaas.

Overigens zeg ik zeker ook face to face wat ik vind.
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door jielus »

Ik help ook iedereen en advies is gratis. Maar alles waar een stekker aan zit of een lampje in brand blijft onaangeroerd. Nooit zal ik mijn geliefde werkende electronica aan een andere koppelen dan die in mijn camper of bij mij thuis.
Dus het is eigenlijk weer zo'n geval van opgelegde schaamte waarmee de huidige maatschappij wordt overspoeld.

Even een kleine anekdote: Een vriend op Facebook wilde voor zijn verjaardag een goed doel steunen. Ik heb niets gegeven want ik geef nooit en echt nooit aan die zogenaamde goede doelen. Ik moest mij schamen en werd voor rotte vis uitgemaakt. Ik heb gereageerd door te vermeldden dat iedereen vrij is om mij uit hun vriendenclub op Facebook te gooien. En wat denkt u? Slechts 2 van de tientallen klagers hebben dat ook daadwerkelijk gedaan. Niet wetende dat ik nu ook op de voetbalclub niet meer tegen ze spreek, ik doe gewoon alsof ze er niet zijn.
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door Jan en Simonne »

@Meine: Nee hoor, ik bedoelde jou niet, sorry als dat zo over kwam.
Nee, gewoon in het algemeen, hoe mensen soms iets schrijven, waar de honden geen brood van lusten.
Volkomen tot op de enkels af fikken.
En dat allemaal lekker anoniem, wie kan je iets maken?
En dat zet zich soms ook door irl.
Kijk maar eens naar het hufterige en agressieve weggedrag tegenwoordig.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Meine
Berichten: 4688
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door Meine »

@Jielus; Precies, Facebook, ook zoiets. Sommigen hebben daar wel 1000 vrienden. Echte vrienden. Een pakketje schroot.....

Was jij toevallig in Goch?
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door thole »

We hebben gelukkig geen Facebook o.i.d., hebben bij anderen wel eens reacties kunnen lezen, daar lusten de honden geen brood van.

Wij zijn niet de meest handige personen, Everdien is meer technisch dan ik, we zijn meerdere malen geholpen door andere camperaars als we iets zelf niet konden oplossen. We hebben ons gelukkig nooit in de steek gelaten gevoeld.
Omdat ik wat vreemde talen spreek, heb ik meerdere malen getolkt voor anderen, en ben ik bv In Marokko en Zuid Frankrijk met een camperaar met een zieke hond naar de dierenarts geweest.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door jielus »

Meine schreef:
do 29 aug 2019, 11:03
@Jielus; Precies, Facebook, ook zoiets. Sommigen hebben daar wel 1000 vrienden. Echte vrienden. Een pakketje schroot.....

Was jij toevallig in Goch?
Nee, ik mijd plaatsen met meer dan 2 campers als de pest. Hoewel ik het verzoek begrijp vind ik het toch enigszins naïef.

Schotels en koelkasten? Het forum staat er vol mee!
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door jielus »

thole schreef:
do 29 aug 2019, 11:25
We hebben gelukkig geen Facebook o.i.d., hebben bij anderen wel eens reacties kunnen lezen, daar lusten de honden geen brood van.

Wij zijn niet de meest handige personen, Everdien is meer technisch dan ik, we zijn meerdere malen geholpen door andere camperaars als we iets zelf niet konden oplossen. We hebben ons gelukkig nooit in de steek gelaten gevoeld.
Omdat ik wat vreemde talen spreek, heb ik meerdere malen getolkt voor anderen, en ben ik bv In Marokko en Zuid Frankrijk met een camperaar met een zieke hond naar de dierenarts geweest.
Ik weet niet of het gelukkig is dat je geen Facebook hebt. Kijk eens naar de positieve kant van Facebook. Ik hou contact met mijn reisgenoten en mensen die ik ontmoet heb van over de hele wereld en soms ontmoeten we elkaar weer eens wanneer we onverwacht dicht bij elkaar in de buurt zitten. Elke medaille heeft een keerzijde, ook de bewoners van campers.
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door Hoofdnoorman »

Feit is dat verschillende mensen zijn aangesproken, en ze onverrichte zake weer terug kon naar de camper.

Degene die wel wilde helpen had Joyne. Een volgende wilde wel, maar durfde het niet. Bang dat er wat in zijn ontvanger mis zou gaan. Een derde wees de hulp resoluut af en dat ging, schijnbaar, erg onvriendelijk. (voor deze het bedankje)
Ik kan mij voorstellen dat Hein, na een paar van deze reacties, niet het hele veld af gaat stropen. Tevens heeft hij niemand bezocht die niet zijn/haar schotel uit had staan.

Daarom had ik dit topic geplaatst. :!: (Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?) Het was om een forumlid voort te helpen.
Hoewel ik het verzoek begrijp vind ik het toch enigszins naïef. Schotels en koelkasten? Het forum staat er vol mee!
Er werd hier geen hulp gevraagd m.b.t. schotel. Slechts enkel om even een paar minuutjes de kaart in een ontvanger te hebben zodat deze geactiveerd kon worden. Het probleem van Hein is mij bekend. Hij gebruikt zijn ontvanger soms maanden niet en zijn ontvanger kan (nog) geen "Management Key" verwerken. Na update van de kaart werkt het gewoon goed.
Laatst gewijzigd door Hoofdnoorman op do 29 aug 2019, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door hathi »

Going👍 Ook niets vernomen,en ze weten me dikwijls toch wel te vinden,voor raad en daad :D
Hans
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door Hoofdnoorman »

Ik heb slechts gehoord dat er een aantal mensen zijn benaderd en dat ze het daarna hebben opgegeven.

Zoals meestal, de welwillende hebben het net niet in de gaten gehad of stonden wellicht verder weg. Zo klein is Goch nu ook weer niet.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door thole »

Ik weet niet of het gelukkig is dat je geen Facebook hebt. Kijk eens naar de positieve kant van Facebook. Ik hou contact met mijn reisgenoten en mensen die ik ontmoet heb van over de hele wereld en soms ontmoeten we elkaar weer eens wanneer we onverwacht dicht bij elkaar in de buurt zitten.
@Jielus, daar gebruiken wij al jaren Gmail voor.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18102
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door Cee Pee »

Hier komt er ook geen Facebook in, een heel enkele keer zal het misschien makkelijk zijn maar in mijn ogen kleven en veel meer nadelen aan.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13341
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Staat er nu iemand op Goch met Canal digitaal?



Bericht door hathi »

Hier van hetzelfde Cor,voor mij is het gewoon geld verdienen over de ruggen,en ellende van anderen,net zoals SBS
Hans
Plaats reactie