Campings met kinderen (2jr 5jr)

Gesloten
kessler
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 11 jan 2021, 19:33

Campings met kinderen (2jr 5jr)

Bericht door kessler »

hallo,

wij, stel met 2 kinderen 2jr en 5jr willen vanaf juni, 5 weken op vakantie met de camper, hiervoor zijn wij op zoek naar geschikte/gezellige campings.
aangezien we niet weten wat er qua Covid gaat gebeuren, willen we ons breed oriënteren (Frankrijk, Spanje, Italie, Oostenrijk en Kroatie).
vorig seizoen zijn we in frankrijk geweest en kleinschalige campings zoals Coudoulets in Pradons, camping Europa in Annecy en castel camping Léperviere in Gigny sur saone hebben onze voorkeur.
graag horen wij namen van camperplaats met speeltuin tot camping met zwembad incl glijbanen, zodat we afhankelijk van Covid maatregelen, weersomstandigheden enz een route kunnen uitstippelen.
alle info is welkom alvast bedankt.
groetjes Peter
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8259
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Campings met kinderen (2jr 5jr)

Bericht door hurktoilet »

Verschil in beleving: ik vind campings met 150 tot 200 plaatsen en zwemparadijzen met glijbanen niet echt kleinschalig, maar dat terzijde.
Voor jullie jongste zal het nog niet veel uitmaken, maar voor je oudste denk ik al wel: zeker in Frankrijk (in NL zijn de meeste camperplaatsen verkapte minicampings, in Frankrijk vaak gewoon stukken parkeerplaats) zou ik de voorkeur geven aan campings boven camperplaatsen. Niet alleen doorgaans aangenamere en veiliger plekken om te spelen, maar ook veel meer vriendjes en vriendinnetjes.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19156
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Campings met kinderen (2jr 5jr)

Bericht door Aloys »

Het gaat hier verder: viewtopic.php?f=33&t=8474750
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gesloten