Voormalige camping in Tonnoy

Plaats reactie
AadenAnke
Berichten: 13242
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Voormalige camping in Tonnoy



Bericht door AadenAnke »

Heeft iemand een ervaring met de CP op de voormalige camping in Tonnoy.

We zitten een beetje te zoeken en plannen voor de periode april mei en kwamen deze tegen maar lezen ook over problemen met er weer weg komen poort die niet open gaat e.d.

Gr. Aad
lassche
Berichten: 997
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: Voormalige camping in Tonnoy



Bericht door lassche »

Onze ervaring stamt uit mei 2018. Dus niet heel recent. Maar een prima cp. Veel ruimte, rustig, zon- of schaduwplek naar keuze.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
AadenAnke
Berichten: 13242
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Voormalige camping in Tonnoy



Bericht door AadenAnke »

Ik las ergens dat het uitrijden regelmatig niet werkte iets met codes bij de paal. Was een verhaal in het Duits dus blijft de vraag of ik het wel goed begrepen heb? En of deze Duitser daar de aanwijzingen op de paal goed begrepen heb :bang: weet je daar iets van?

Gr. Aad
lassche
Berichten: 997
Lid geworden op: wo 03 jul 2013, 10:34
Locatie: N.W. Overijssel

Re: Voormalige camping in Tonnoy



Bericht door lassche »

Noteer de code die de betaalpaal geeft voordat je die intikt om de boom te openen. De paal geeft geen ticket en de code heb je nodig als je weggaat. zonder code kom je er niet uit.

Dat is wat er bij een recent commentaar op campercontact staat. Dat was in ieder geval nog niet zo toen wij er hebben gestaan. Dan had ik het mij wel herinnerd want dat is niet de normale gang van zaken.
2014 - 2019 Frankia I650 SD bouwjaar 2001, 2019 - heden Frankia I680 BD Holiday Class bouwjaar 2007
AadenAnke
Berichten: 13242
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Voormalige camping in Tonnoy



Bericht door AadenAnke »

Ja heb ik gisterenavond ook gelezen. We gaan het denk ik wel zien :-B bedankt voor de input

Gr. Aad
Plaats reactie