Max toerental Fiat Ducato bergje af?

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Max toerental Fiat Ducato bergje af?



Bericht door Kroppie »

was vroeger toch wel ook leuk, ik had een originele fiat abarth 1000 otr, deze kon/mocht ik doortrekken tot 9200 t/min was best leuk, vooral in een tunnel(1e coentunnel was toen pas klaar, en woonde vlak bij :thumbup: )

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1872
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Max toerental Fiat Ducato bergje af?



Bericht door macfocus »

PaulBng schreef:
vr 30 jul 2021, 13:07
macfocus schreef: Maar schakel in een haarspeldbocht vooral wel terug, vindt je auto veel fijner.
Beter nog: voor de bocht. Dan kun je, zodra je ziet dat er niets om de hoek komt, direct je bocht verruimen en gas geven, en dus weer eerder terugschakelen. Mits de helling dat toelaat natuurlijk.


Paul
Je snapt prima wat ik bedoelde Paul 😉
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22715
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Max toerental Fiat Ducato bergje af?



Bericht door PaulBng »

Zolang ik m'n rijbewijs heb (en dat is al even...) heb ik al door de bergen gereden...
En ik heb er nog steeds lol in.


Paul
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9047
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Max toerental Fiat Ducato bergje af?



Bericht door gjvonk »

Wij ook en echt niet bang voor wat toeren, maar we willen wel het gevoel van overzicht en controle houden, als we daaraan twijfelen, laten we afslag voor wat ie is...

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
AadenAnke
Berichten: 13175
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Max toerental Fiat Ducato bergje af?



Bericht door AadenAnke »

Verstandig er altijd voor zorgen dat jij het voertuig onder controle hebt! Die grens ligt voor een ieder anders. Diegene die de controle kwijt raken zijn gevaarlijk.

Gr Aad
Plaats reactie