Motortemperatuur 215 graden
-
- Berichten: 235
- Lid geworden op: wo 14 mar 2018, 12:48
- Locatie: 4884ME
Re: Motortemperatuur 215 graden
kun je ipv de piep ook de weerstand meten? Reageert de meter als je deze draad los neemt?
Re: Motortemperatuur 215 graden
Op de ene pin 685
Op de andere 052
Ik meet in de stekker zonder sensor
Op de andere 052
Ik meet in de stekker zonder sensor
Fiat ducato 14 230 2.8 JTD 2001 camper
-
- Berichten: 48
- Lid geworden op: vr 28 mei 2021, 15:26
- Locatie: Goor
Re: Motortemperatuur 215 graden
Als je de stekkers los neemt, gaat er dan ook een ventilator draaien, geeft de temperatuur meter dan ook nog 215 graden aan? dan zit het euvel na de sensors.
Ik neem aan dat de temperatuursensor voor de dashboard meter op het thermostaat huis zit en de sensor van de ventilator op de radiateur, dit zijn twee verschillende stroomkringen.
Ik neem aan dat de temperatuursensor voor de dashboard meter op het thermostaat huis zit en de sensor van de ventilator op de radiateur, dit zijn twee verschillende stroomkringen.
Re: Motortemperatuur 215 graden
Er zitten twee stekkers/sensors op t termostaathuis
Allebij eraf , en de eerste ventilator (20sec later) gevold door de tweede gaan alsnog direct aan
Plus nog steeds 215°c
Heb zelfs display helemaal ontkoppeld
Op 1 pin vd sensor stekkers meet ik weerstand met contact uit de rest 0
De temperatuur meter in display werkt trouwens wel na de ware temperatuur
Allebij eraf , en de eerste ventilator (20sec later) gevold door de tweede gaan alsnog direct aan
Plus nog steeds 215°c
Heb zelfs display helemaal ontkoppeld
Op 1 pin vd sensor stekkers meet ik weerstand met contact uit de rest 0
De temperatuur meter in display werkt trouwens wel na de ware temperatuur
Fiat ducato 14 230 2.8 JTD 2001 camper
Re: Motortemperatuur 215 graden
Kan iemand mij helpen aan n elektrisch circuit kleuren schema ??
Ik heb nu de hele kabelboom los liggen en had me tellerunit al gesoldeerd , toen had ik dus n brandje
Nu een vervangende unit gehaald.
Kortom ik heb nog steeds n piep tussen chassis massa punt en de ontkoppelde min Pool vd accu
Enigste wat er nog aan de plus hangt is de dynamo en de startmotor
Fiat ducato 14 230 2.8 JTD 2001 camper