Veranderen aansluiting SOG

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Gebruikersavatar
gjvonk
Berichten: 9157
Lid geworden op: ma 31 aug 2015, 21:06
Locatie: Schiedam

Re: Veranderen aansluiting SOG



Bericht door gjvonk »

Update. Ik heb een 12 volt krulsnoer gevonden: gewoon in het automaterialen vak bij de bouwmarkt. Stukje er af stekkertjes er aan, trekontlasting op het deurtje en aan de binnenkant bij de aansluiting en ik zal geen last meer hebben van afbrekende draadjes naar de SOG.

Maar nu zie ik dat er vrolijk met een kroonsteentje is gehobbyd. Kan dat nou niet beter en netter?Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Buscamper fan
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22831
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Veranderen aansluiting SOG



Bericht door PaulBng »

Zeker.
Kabelschoentjes knijpen!

Paul

Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51259
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Veranderen aansluiting SOG



Bericht door Kroppie »

zoals het nu op de foto zit zal het binnen de kortste keren weer stuk zijn, de beweging komt nu nog steeds direkt op de verbinding van de draad, de draad direkt als 1e op het deurtje vastzetten voorkomt beweging bij de kroonsteen of schuif stekkertjes of welke soort verbinding dan ook, en zal de totale levensduur ten goede komen.

jos .
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22831
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: Veranderen aansluiting SOG



Bericht door PaulBng »

+1


Paul
Peterr
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 16 dec 2013, 14:41
Locatie: Schagen

Re: Veranderen aansluiting SOG



Bericht door Peterr »

Ik vermoed dat de foto hierboven nog de oude situatie weergeeft, maar aandacht moet vestigen op het ontdekte kroonsteentje! :wink:
De bij de "Update" (boven de foto) genoemde verbeteringen moeten waarschijnlijk nog uitgevoerd worden!
Plaats reactie