En die scheve plastic dingen wil jij een krik op zetten?dedruivenplukker schreef: ↑do 31 dec 2020, 19:04Meestal zijn in de camper ook oprijblokken aanwezig......
Hooguit kun je er de platte band op rijden.
En die scheve plastic dingen wil jij een krik op zetten?dedruivenplukker schreef: ↑do 31 dec 2020, 19:04Meestal zijn in de camper ook oprijblokken aanwezig......
Ik weet niet wat voor camper je hebt maar er kan veel onder de wagen gebouwd worden hoor. Bij de meeste personenwagens is ook het gewicht een kwestie. Denk aan verbruik, uitstoot en ruimte? Begon jaren geleden met het zo genaamde thuiskommertje. Dit is een persoonlijk idee maar krijg steeds meer het idee dat automobilisten steeds minder hun handen vuil willen maken. Een opmerking zal ik nooit vergeten van een accountant "weet je wat ik per uur kost? Dan ga je toch geen wiel vervangen, dat doet de garage veel goedkoper" eerste gedachte was decadent even later ja als je de deur uit wil en je staat plat bel je de garage en ze regelen het en intussen tijd werk je thuis a x100 euro's per uur.Bendia schreef: ↑vr 01 jan 2021, 18:58zouden de fabrikanten in personenwagens dan ook om de reden van gewicht de wagens afleveren zonder reserve wiel ? onze camper heeft 16 inch wielen en kan jullie verzekeren zo een reserve wiel is een groot lomp ding die veel ruimte in neemt , onderaan de camper geen plaats om zo een wiel te bevestigen + roest en vuil enz